کرونا هم نتوانست مانع از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان شود

دشمنان این مرزو بوم فکر کردن امسال کرونا مانع از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان می شود اما ندانستند ملت مقتدر ایران اسلامی هیچوقت در مقابل استکبار ساکت نخواهند نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، امسال با توجه به اینکه  کرونا باعث لغو و محدودیت بسیاری از مراسمات شده  است اما مراسم یوالله ۱۳ آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور ایران اسلامی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با حضور  آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و  مدیران ارشاد استان ، مردم،  دانش آموزان، بسیجیان، عشایر ، ورزشکاران و اصناف برگزار شد.

براساس این گزارش،  در این مراسم  مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار کرمانشاه با  در دست داشتن تراکت و بنرها ی ضد استکبار ستیزی ، پرچم های سه رنگ ایران سرفراز وبا سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر استکبار و ۱۳ آبان ماه یوم الله یوم الله است خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی را اعلام کردند.

در حاشیه این راهپیمایی ، برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی ، ایستگاه واکسیناسیون کرونا، خواندن سرود و توزیع پرچم برپا بود.

 

گفتنی است ،امسال مراسم یوالله ۱۳ آبان‌ماه در قالب تجمعاتی با رعایت  تمامی پروتکل های بهداشتی در شهرها و بخش‌های تابعه استان کرمانشاه  با حضور پرشور مردم برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1112911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha