ایستادگی، رمز موفقیت در برابر توطئه های استکباری است

سردار قریشی با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر زیادی خواهی مستکبران رمز پیروزی در برابر دنیای استکبار است، افزود: ولایت مداری و استکبار ستیزی رمز انقلاب اسلامی و ملت ایران دربرابر دنیای استکبار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «سید قاسم قریشی»، در مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان در خرم آباد، با اشاره به جنگ هشت ساله، گفت: فکری که داعش را در منطقه ایجاد کرد، صدام را بسیج و تجهیز کرد که به ایران اسلامی نوپا حمله  کند.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه از توطئه های آمریکا برای جنگ ایران و عراق بود، افزود: تا به امروز این توطئه به اشکال مختلف چون تشکیل گروهک جعلی و تروریستی داعش ادامه داشته است.

 

سردار قریشی با یادآوری اینکه  ما دشمنی آمریکا را از آغازین روز پیروزی انقلاب اسلامی داشته ایم، افزود: به رغم دشمنی های گسترده دنیای استکبار ایران اسلامی با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب با ایستادگی در برابر دشمنان در مسیر رشد و توسعه گام برداشته است.

 

وی با بیان اینکه رشد و توسعه در ایران اسلامی در همه عرصه های وجود داشته است، افزود: از نظر علمی ایران اسلام امروز از کشورهای پیشرفته در این عرصه است و جزء 5 تا 6 کشور نخست جهان محسوب می شود.

 

سردار قریشی ادامه داد: کشور ایران اسلامی از نظر پزشکی و جراحی های مهم، جزء چند کشور اول دنیا محسوب می شود.

 

وی افزود: از نظر فناوری، تکنولوژی، سد سازی، ساخت پایشگاه نفت و گاز، و ... امروز ایران اسلامی از کشورهای پیشرفته ترین کشورهای هستیم.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفان افزود: از نظر نظامی و سیاسی کشور امروز در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و در عرصه بین المللی می درخشد.

 

شکست تحقبرآمیز آمریکا در برابر پاسداران ایران اسلامی

 

سردار قریشی با اشاره به شکست تحقیرآمیز آمریکا مقابل فرزندان پاسدار ایران اسلامی در روز گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: اقتدار ایران اسلامی در مقابله با آمریکا، درحالی است که تصور مقابله با آمریکا برای بسیاری از مدعیان قدرت هم وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه در گذشته تصور مقابله با آمریکا وجود نداشت، افزود: اما امروز پایگاه امریکایی را با موشک می‌زنیم و نفس آمریکا بالا نمی‌آید، ناوهای آمریکایی را توقیف و نیروهایشان را اسیر می‌کنیم و نفس آمریکا بالا نمی‌آید.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در زمینه دخالت‌های آمریکا در منطقه نیز اظهار داشت: امروز به برکت حضور نیروهای ایرانی، نیروهای مقاومت و حزب‌الله، جمهوری اسلامی قدرت اول منطقه است و قدرت خود را بر دشمنان تحمیل کرده است.

 

وی با بیان اینکه در ۴۰۰ سال گذشته تاریخ کشور ایران وارد هر جنگی جز دفاع مقدس شدیم باختیم، گفت: باختیم حتی در جنگ‌هایی که از حمایت آمریکا و ایادی آن برخوردار بودیم، این در حالی است که تنها در دفاع مقدس با هدایت امام راحل و ایستادگی ملت ایران توانستیم پیروز شویم.

 

مقاومت و ایستادگی رمز موفقیت در برابر دنیای استکبار است

 

سردار قریشی با تاکید بر اینکه ایستادگی رمز اصلی موفقیت ایران تاکنون بوده است، اظهار کرد: دشمن با اقدامات سخت خود در جنگ و کودتا و نقشه‌های مختلف نه تنها موفق نشد، بلکه ایران امروز به کشوری تبدیل شده که حرفش برای دنیا تعیین‌کننده است.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: با اطاعت از فرامین رهبری و تلاش مجاهدانه و جهادی برای شکوفایی ابعاد اقتصادی می‌توان شاهد پیشرفت بیش از پیش ایران اسلامی شد.

 

کد خبر 1112930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha