۱۰ درصد سود سالانه شرکت های پتروشیمی برای ایجاد صنایع پایین دستی در نظر گرفته شود

آقاجری گفت: درصورت درنظر گرفتن ۱۰ درصد سود سالانه شرکت‌های اقتصادی بندر ماهشهر برای ایجاد صنایع پایین دستی می‌توان در بحث کاهش بیکاری نقش موثری ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماهشهر «حبیب آقاجری» امروز (پنجشنبه ۱۳ آبان) در حاشیه برگزاری دومین کنگره ملی شعر گمنامی که با هدف تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) در ماهشهر برگزار شد اظهار کرد: امروز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار و روز دانش آموز و شهدای دانش آموز است که باید یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

 

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چه داریم از شهدا است افزود: حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیتی است که ما داریم، در این شرایط باید در بحث سایبری و جنگ نرم مثل جنگ سخت در صحنه باشیم.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به امنیت منطقه ماهشهر با توجه به وجود صنایع موثر در اقتصاد کشور خاطر نشان کرد: این منطقه از مشکلاتی دیرینه نظیر بیکاری ۲۵ درصدی با وجود صنایع پتروشیمی رنج می‌برد، حدود ۲۲ هزار نیروی بیکار در این منطقه وجود دارد که انتظار می‌رود در حوزه پتروشیمی‌های این منطقه شاغل شوند.

 

آقاجاری با تاکید بر لزوم بومی گزینی در استخدام‌ها عنوان کرد: در صورت درنظر گرفتن ۱۰ درصد سود سالانه شرکت‌های اقتصادی بندر ماهشهر برای ایجاد صنایع پایین دستی می‌توان در بحث کاهش بیکاری نقش موثری ایفا کرد.

 

وی تصریح کرد: جوانان این منطقه از تبعیض در گزینش استخدامی و به‌کارگیری نیروهای غیربومی در حالی که نیروهای بومی بیکارند، رنج می برند لذا باید در بحث استخدام‌ها سیاست‌ها را تغییر دهیم.

 

کد خبر 1112931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha