تحقق اهداف رویداد ساری۲۰۲۲ نیازمند تعامل و هم گرایی همه مسئولان است

یوسفی با تاکید براینکه اجرای درست رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ و تحقق اهداف این رویداد نیازمند تعامل و هم گرایی همه مسئولان است، گفت: همکاری‌های مشترک بین ایران و کشورهای عضو اکو و معرفی ظرفیت های ساری مرکز دیار علویان به اعضای اکو را پیگیر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید حسین یوسفی» امروز(۱۳آبان) در نشست «سروربختی» رئیس موسسه فرهنگی اکو که  با هدف بررسی آخرین وضعیت میزبانی مازندران از پایتختی اکو در سال ۲۰۲۲ با عنوان رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران برگزار شد،  با بیان اینکه هرسال یکی از شهرهای کشورهای عضو اکو به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب می شوند، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که این فرصت به ساری داده شد تا ظرفیت های این خطه از شمال ایران اسلامی و فرهنگ و آداب و رسوم و کسب و کار به کشورهای عضو اکو معرفی شود.

 

عضو شورای اسلامی ساری ساری ضمن ابراز خرسندی از حضور ساری در جمع کشورهای عضو اکو، اظهار امیدواری کرد این نشست گام محکمی جهت رسیدن به اهداف، هم گرایی، سعادت و ارتقای ساری که مرکز پایتخت علویان است در سطح پایتخت گردشگری اکو یا همان رویداد ۲۰۲۲، باشد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون در این سال ها جایگاه ساری از جنبه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و ... به درستی تعریف نشدف تاکید کرد: امید است در قالب رویداد ۲۰۲۲ جایگاه مناسبی برای ساری  در تمامی عرصه های فرهنگی، اقتصادی،‌اجتماعی و ... تعریف شود.

 

یوسفی از راه اندازی دبیرخانه اکو در شهرداری ساری خبر داد و گفت: تلاش داریم از تمام پتانسیل سازمان ها و نهادهای مرکز استان برای انجام درست این رویداد بهره بگیریم .

 

وی رویداد ۲۰۲۲ را بهترین فرصت برای همکاری‌های مشترک بین ایران و کشورهای عضو اکو دانست و از رضایت مندی رئیس موسسه فرهنگی اکو از برنامه های متناسب با اجرای درست رویداد ۲۰۲۲ خبر داد.

 

یوسفی با تاکید براینکه اجرای درست این رویداد و تحقق اهداف این رویداد نیازمند تعامل و هم گرایی همه مسئولان است،  از نماینده ولی فقیه درمازندرن خواست تا برای فراهم شدن زمینه هم افزایی و تعامل از اصناف، اتحادیه ها، جهاد کشاورزی، و سایر دستگا ها و نهاد ها جهت معرفی فرهنگ، آداب و رسوم،‌ محصولات و تولیدات استان به کشورهای عضو اکو در قالب رویداد۲۰۲۲ حامی شهرداری و شورای شهر ساری باشند.

 

وی همچنین خواستار فعال شدن بخش های خصوص در  راستای اجرای درست رویداد۲۰۲۲ شد و گفت: تشکیل بانک و بیمه و رستوران های محلی اکو را در دستور کار داریم.

کد خبر 1112934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha