کشورها باید مسیر خود را در مقابله با آمریکا بدانند

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ارتش آمریکا به دست نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی خورد، گفت: کشورها باید مسیر خود را در مقابله با آمریکا بدانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید علی حسینی» امروز در تجمع شهروندان بروجردی به مناسبت سالگرد ۱۳ آبان با اشاره به حوادث ۱۳ آبان برای ملت ایران، اظهار داشت: شهادت شماری از دانش آموزان و دانشجویان مظلوم در ۱۳ آبان ۵۷ به دست ایادی رژیم طاغوت از خاطرات تلخ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از حوادث شیرین این روز برای ایران و جهان اسلام بود.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به تعبیر امام راحل "انقلاب دوم ملت ایران" بود ادامه داد: تا آن روز کشوری جرات نداشت مقابل آمریکا بایستد اما بعد از تسخیر لانه جاسوسی در ایران، ملت‌های جهان بیدار شدند و پیروزی آزادگان و شکست آمریکا آغاز شد.

 

وی ادامه داد: امروز قشر دانش آموز و دانشجو باید علاوه بر جدیت در تحصیل، در تهذیب نفس و اخلاق نیز کوشا باشند چراکه آینده این کشور به دست جوانان غیور و انقلابی رقم می خورد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه کشورها باید مسیر خود را در مقابله با آمریکا بدانند اظهار داشت: امسال در آستانه سالگرد ۱۳ آبان، ارتش آمریکا به دست نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی خورد، کشتی آمریکایی در اختیار سپاه ایران است و کاری از دست آنان ساخته نیست.

 

امام جمعه بروجرد با تقدیر از رییس جمهوری برای سفرهای استانی، واکسیناسیون کرونا و دفع حمله سایبری جایگاه‌های سوخت گفت: مردم انتظار دارند با افزایش نظارت مسوولان، بازار تنظیم و از هرج و مرج جلوگیری شود چراکه از گرانی و تورم افسار گسیخته قیمت ها نگران هستند و گلایه دارند.

کد خبر 1112951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha