توزیع ۶۰  بسته لوازم التحریر بین کودکان نیازمند بخش کبگیان

گروه های جهادی همچنان در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای بسته های مختلف معیشتی و لوازم التحریر، کمک رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان هایی است که برچسب محرومیت را یدک می کشد، استانی که هر مسئول کشوری به این استان سفر می کند از ظرفیت هایش می گوید، اما شاید بتوان گفت تنها چیزی که می تواند این استان را از محرومیت خارج کند، داشتن مدیران جهادی است.

 

شرایط  کوهستانی و جغرافیایی استان کهگیلویه و بویراحمد با روستاهای پراکنده باعث شده که خدمات رسانی با هزینه بسیار بالایی روبه رو باشد، هر چند که خدمات بزرگی در طول ۴۰ سال انقلاب به مردم این استان شده است.

 
در دو سال اخیر شیوع کرونا نیز باعث شده که شرایط اقتصادی مردم نیز تحت تاثیر قرار گیرد، مردم مناطق محروم نیز دچار مشکلات زیادی شده اند، اما در این بین همیشه همراهی و کمک خیرین و موسسه های خیریه باعث شده که دلگرمی مردم بیشتر شود و بدانند که در این شرایط سخت اقتصادی تنها نیستند.
 
 
گروه های جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد در محروم ترین روستاهای استان حضور دارند و کمک های بسیاری را در بین مردم توزیع کرده اند.
 
 
با آغاز فصل مدارس این گروه های جهادی از جمله گروه جهادی شهید اله رضا هاشمیان پایگاه بسیج محمدآباد بخش کبگیان در کنار بسته های معیشتی 60 بسته لوازم التحریر بین کودکان نیازمند بخش کبکیان توزیع کردند.
 
 
این بسته های لوازم التحریر با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شده است.
 
 
 
 
 
 
 
کد خبر 1112962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha