تجمع ضد استکباری ۱۳ آبان در جهرم برگزار شد

با حضور دانش آموزان، دانشجویان و جمعی از مسئولان محلی شهرستان جهرم تجمع ضد استکباری ۱۳ آبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون شهرستان جهرم امروز 13 آبان ماه مصادف با سه رویداد تاریخی مهم ایران زمین گرد هم آمدند تا با مشت ها گره کرده خود بار دیگر به جهانیان به ویژه استکبار جهانی بگویند که تا آخرین نفس پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی هستند و در برابر هجمه های دشمن ایستادگی می کنند.

 

این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان محلی شهرستان جهرم همراه شد، دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون های مختلف از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبران هست ما هستیم» و... آمده بودند تا وحدت و یکپارچگی خود را در تداوم راه و مسیر شهدا و مقاومت برابر قدرت های پوشالی به منصه ظهور بگذارند.

 

دانش آموزان جهرمی همچنین با پرچم مقدس جمهوری اسلامی، بر توسعه و پیشرفت کشور با تکیه بر قدرت علمی جوانان و آینده سازان مملکت تاکید کردند.

 

اجرای گروه سرود، قرائت قطعنامه، پخش آهنگ های حماسی، سخنرانی نصر از هادیان سیاسی و... از جمله برنامه های تجمع ضد استکباری دانش آموزان جهرمی بود.

 

همچنین در حاشیه این مراسم، دانشجویان بسیجی جهرم با برپایی «تریبون آزاد» در زمینه های مختلف به بیان مطالبات خود پرداختند.

 

راه اندازی ایستگاه «سلامت» توسط گروه جهادی «سفیران سلامت» بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم‌ پزشکی جهرم، از دیگر حاشیه های این مراسم بود که در این ایستگاه تست کرونا، فشار و قند خون از افراد  گرفته شد.

کد خبر 1112966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha