مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تبدیل به یک سامانه هوشمند می‌شود

قاضی ‌زاده‌ هاشمی از هوشمند شدن اقدامات و برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران در یک سامانه مجزا خبر داد و گفت: همه ایثارگران و خانواده های شهدا در سراسر کشور می توانند از این طریق و با تلفن همراه خود خدمات غیرحضوری دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سید «امیرحسین قاضی ‌زاده ‌هاشمی» امروز (پنجشنبه ۱۳ آبان) در همایش ایثارگران و جامعه هدف استان با موضوع روز ۱۳ آبان و استکبارستیزی که در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تبدیل به یک سامانه هوشمند می‌شود.

 

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: همه ایثارگران و خانواده های شهدا در سراسر کشور می توانند از این طریق و با تلفن همراه خود خدمات غیرحضوری دریافت کنند.

 

وی ابراز کرد: متقاضیان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور می توانند از این طریق هر نوع امکاناتی از جمله خدمات پزشکی که مهمترین آن است به نحو احسنت استفاده کنند.

 

قاضی ‌زاده ‌هاشمی تصریح کرد: برای این امر مهم که کارهای ابتدایی آن آغاز شده 2 تیم فنی و مالی در نظر گرفته شده است تا همه خدمات را در این سامانه قرار دهند تا ایثارگران به راحتی خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

 

وی بابیان اینکه همه خدمات قانونی بیت المال باید به طور عادلانه بین ایثارگران تقسیم شود کفت: از طریق این سامانه می تواند پی برد که ایثارگران چه نوع خدماتی باید ارائه شود.

 

وی با بیان اینکه در بنیاد شهید و امور ایثارگران قصد تغییر رویکرد داریم، خاطرنشان کرد: این در حالی است که باید همگان در برابر قانون تمکین کنند و اصلاح و یا قانون جدید هزینه‌بر و زمان بر است و در حال حاضر باید مطابق با قوانین موجود امور را رسیدگی کنیم.

 

قاضی ‌زاده هاشمی افزود: ۹ هزار پرسنل در این بنیاد داریم که ۷۰ درصد آن هم از جامعه ایثار و شهادت هستند و همگی خادم هستند.

 

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص انتخاب مدیران این بنیاد نیز توضیح داد: در خصوص مدیران هم در بخش اقتصادی وابسته به بنیاد و هم در بخش اداری رویکرد جدید در نظر گرفته شده به این صورت که هر فرد شایسته‌ای که هر فردی می شناسد با اولویت جامعه هدف سامانه‌ای به نام شمسا در مورد مدیران سیاسی و سامانه امسالک در مورد بخش اقتصادی معرفی کنید تا از آنها ازموان و امتحان گرفته شود.

 

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اینکه با سلیقه گرایی در انتخاب مدیران مخالفیم، تصریح کرد: در انتخاب مدیران نه سلیقه خودمان و نه سلیقه دیگران ملاک نیست بلکه بر اساس آزمون استاندارد و مصاحبه روانشناسی و مدیریتی می کنیم افراد واجد صلاحیت انتخاب و به آنها گواهی‌نامه اعطا می‌شود و چنانچه هریک از این افراد محبوبیت بیشتر داشت و بیشترین اجماع بر آن باشد آن فرد را انتخاب می‌کنیم.

 

کد خبر 1112974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha