آمریکا یک سلطه‌گر روبه افول است

آیت الله اختری با بیان اینکه آمریکا یه سلطه‌گر روبه افول است، گفت: استکیار جهانی به رهبری آمریکا روز به روز ضعیف‌تر می‌شود و جبهه مقاومت قدرتمندتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، آیت الله «محمد حسن اختری» امروز (پنجشنبه ۱۳ آبان) در اجتماع مراسم ۱۳ آبان شهرکرد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت خود آمریکا را به زانو درآورده است و با شکل‌گیری مقاومت و مبارزه با آمریکا آن را در فرهنگ‌ های دیگر نیز جا انداخت و واژه استکبارستیزی در همه جهان ورود پیدا کرده است.

 

رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد:  همه ملت‌ ها در این امر شاگرد و تربیت ‌یافته امام راحل هستند.

 

آیت‌الله اختری با گرامیداشت ۱۳ آبان سالروز چهار واقعه مهم تاریخی در کشور، تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ۱۳ آبان جهش خوبی به خود گرفت و نظام با خنثی کردن نقشه‌های دشمنان انقلاب همچنان مقاوم و راسخ به مسیر خود ادامه داد.

 

رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع)  با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی در زمان انقلاب یکی از بزرگترین حرکت‌های آن زمان به شمار می‌رود، اظهار داشت: این دستاورد با لطف خدا و الهام الهی انجام  و بزرگترین پیروزی را برای انقلاب اسلامی و مردم ایران به ارمغان آورد.

 

آیت‌الله اختری با بیان اینکه امام راحل آمریکا را تحقیر کرد و گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، افزود: این یک واقعیت است چرا که استکبار جهانی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در حال تضعیف شدن هست و در برابر مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین، سوریه و عراق شکست خورده است.

 

وی به دلاوردمردی‌ های سپاه پاسداران در آب‌های نیلگون خلیج ‌فارس اشاره کرد و گفت: این ننگ بزرگی است برای قدرتی که ادعا دارد بر همه دنیا مسلط است اما جمهوری اسلامی جلوی دزدی آن را گرفت.

 

وی تصریح کرد: آمریکا در آب‌ های نیلگون خلیج قارس از اقتدار ایران شکست خورد و سیلی محکم سپاه برای ملت ایران یک ارمغان است و عظمت نظام را در آب‌های نیلگون به نمایش گذاشت.

 

آیت الله اختری ادامه داد: این در حالی است که برخی تحلیگران تلاش می کنند حوادث واقعی را دگرگون جلوه دهند و افتخار و عظمت ملت را نادیده بگیرند.

 

وی با انتقاد از کسانی که خود فروخته به غرب هستند و دستاوردهای نظام را نادیده می‌گیرند، اظهار داشت: این افراد سعی دارند حقایق انقلاب را تحریف کنند و همواره سنگ دشمن را بر سینه می‌زنند.

 

رئیس مجمع جهانی اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: ایران یک قدرت بزرگ در منطقه است و مسولان برای احقاق حقوق مردم پافشاری ‌کنند و عقب نشینی نکنند و در این راه ایستادگی دارند.  

 

کد خبر 1112979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha