۹۱ میلیون دز واکسن کووید۱۹ در کشور تزریق شد

عین الهی از تزریق ۹۱ میلیون دز واکسن کووید۱۹ در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان سمنان؛ «بهرام عین الهی» درجلسه شورای اداری شهرستان دامغان حضور دولت و رئیس‌جمهور در سفرها را حل مسائل و مشکلات مردمی بیان کرد.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه اولین اولویت دولت مردمی واکسیناسیون کووید۱۹ و ایمن شدن مردم در مقابل بیماری کرونا ویروس بوده است اضافه کرد: تا بحال به ۹۱ میلیون دز تزریق واکسن در کشور رسیده ایم.

 

عین الهی با اشاره به اینکه ایران در بحث واکسن رکورد جهانی زد، اظهارداشت: در مدت زمان 2 ماه و نیم گذشته، ۸۶ میلیون واکسیناسیون کووید۱۹ در دولت سیزدهم انجام شده و امروز بسیاری از سازمان های بین المللی قدردان اقدامات ایران در مساعد واکسیناسیون هستند.

 

وی بابیان اینکه  اگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متکی به امکانات خودش می شد، قطعا زمان بیشتری برای انجام واکسیناسیون حداکثری نیاز بودافزود: اما همه مردم و دستگاه ها وارد میدان شدند و همراهی و همیاری یکدیگر توانستیم این امر مهم را تحقق بخشیم.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با تأکید براینکه ما هویت و ریشه داریم و قوی هستیم  ادامه داد: دشمن در دشمنی خود کوتاه نیامد و تحریم در همه زمینه ها حتی اقلام دارویی ورود پیدا کرد ولی رکت ما به سمت خودکفایی است و با اتحاد و همدلی می توانیم بر مشکلات فائق آئیم.

 

وی با بیان اینکه مشارکت، همراهی و حرکت مردمی موفقیت دولت را همراه دارد اضافه کرد: واکسیناسیون نشان داد حرکت مردمی می‌تواند موفق شود.

 

عین الهی تصریح کرد:مردم در تزریق و مشارکت واکسن خوب درخشیدند و به صحنه آمدند و هر حرکتی مردمی شود موفق است و دولت بدون اتکا به مردم موفق نخواهد بود.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اذعان کرد: بیمارستان ولایت مورد بازدید قرار گرفت از سوی دیگر طرح احداث بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی در دامغان مصوب و امروز ان شاالله در هیئت وزیران به تصویب خواهد رسید و از سوی دیگر معتقد هستیم که بیمارستان رضایی در دامغان به مثابه هویت این شهر می‌بایست بازسازی شود.

 

وی در واکنش به اقدام غرور آمیز سپاه در خلیج همیشه فارس بیان کرد: دشمن در منطقه به چه وضعیتی افتاده که به دزدیدن نفتکش ما اقدام می کند و سپاه ما مقتدر در مقابل آن ها ایستادگی می کند و خواهد کرد.

 

عین الهی افزود: دامغان مردمی مهربان و انقلابی دارد و دارای هویت است و ما دامغان را با هویت آن می شناسیم و از تلاش  و کوششی در مسیر ارائه خدمت مطلوب و در شان مردم شریف این شهرستان دریغ  نخواهیم کرد.

 

بازدید وزیر بهداشت از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی دامغان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در ادامه برنامه‌های سفر یک‌روزه خود به شهرستان دامغان از واحدهای مختلف کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی این شهر بازدید کرد.

 

عین اللهی در بازدید از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی با گفت‌وگو با مراجعین به این کلینیک، به بررسی درخواست ها و مسائل مردم این شهرستان پرداخت.

 

وی همچنین با حضور در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان، از بخش های این بیمارستان و بخش های کرونا و بخش ICU کرونای این بیمارستان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت درمان این بیماران قرار گرفت.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور علاوه‌ بر گفت‌وگو با کادر درمان این بیمارستان به ویژه پزشک و پرستاران بخش های کرونا و ICU کرونا، درخواست های مدافعان سلامت را مورد بررسی قرار داد.

 

وی با تعدادی از بیماران از نزدیک سخن گفت و با بررسی پرونده های پزشکی این بیماران، روند ارائه خدمت را ارزیابی و در جریان مسائل و درخواست‌های آنان قرار گرفت.

 

 عین اللهی در مسیر بازدید از بیمارستان ولایت با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، گفت: با وجود واکسینه شدن افراد جامعه، باید تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا بزودی از این ویروس منحوس رهایی یابیم.

 

بیمارستان ولایت شهرستان دامغان مرکز درمانی مجهز و پیشرفته شهر دامغان است که از زمان شیوع کرونا تاکنون علاوه بر پذیرش بیماران جنرال، به مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا هم پرداخته است.

 

ریاست جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پنجشنبه ۱۳آبان ماه از فروردگاه سمنان وارد استان سمنان شد و جمعی از اعضای کابینه، وی را در این سفر همراهی می‌کنند. 

 

کد خبر 1112995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha