امروز هیچ اجازه‌ای به استکبار جهانی نخواهیم داد که بخواهد فتنه‌ای به پا کند

حسینی با اشاره به روحیه استکبار ستیزی ملت جمهوری اسلامی گفت: امروز هیچ اجازه‌ای به استکبار جهانی نخواهیم داد که بخواهد فتنه‌ای به پا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سیدمحمدحسینی در اجتماع 13 آبان مردم یزد که در میدان امیرچقماق یزد برگزار شد گفت: ۱۳ آبان از روزهای ارزشمندی است که در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده و وقایع این روز باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

وی افزود: 13 آبان  یادآور به خاک کشیدن دانشجویان و دانش‌آموزان ما در دانشگاه تهران توسط رژیم طاغوت بود و امروز هم تاکید می‌کنیم که هیچ اجازه‌ای به استکبار جهانی نخواهیم داد که بخواهد فتنه‌ای به پا کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد:  امروز سال ۱۳۳۲ نیست که در ایران کودتا شود و مردم تماشا کنند بلکه امروز حرکات استکباری آمریکا نظیر حادثه دیروز، افتضاحی به بار آورد که در دنیا مثل بمب صدا کرد و شکست آنها در مقابل دلیرمردان ایران اسلامی، یک بار دیگر خفت و ذلت را نظیر دشمنانمان کرد و دنیا را در بهت و حیرت گذاشت.

حسینی ادامه داد: مستکبران گمان می کنند هر اراده ای داشته باشند باید در هر نقطه از دنیا که بخواهند، پیاده شود در حالی که خودشان هم می دانند که دوران افول آمریکا آغاز شده و آنها دیگر قدرت بلامنازع در جهان نیستند.

وی گفت: ما اهل مذاکره هستیم اما هر چیزی را نمی پذیریم و بدانند که نمی توانند هر حرفی را به کرسی بنشانند و بعد توافق خود را نقض کنند، نمی شود حرف از توافق زد و در حین حال شخصیت ها و نهادهای کشور را تحریم کرد بر این اساس بدانند ما از منافع خود به شدت دفاع می کنیم و بر اساس ایات الهی که توصیه شده به عهد و پیمان پایبند باشیم، استواریم و تا زمانی که مشرکان نقض نکنند ۱۰۰ درصد متعهد هستیم و در برجام نیز این را نشان دادیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: امروز دیگر آن زمان تمام شده که آمریکا بخواهد هر کاری در جهان انجام دهد و هیچ کسی توان اعتراض و یا پاسخ دادن به این جنایت‌ها را نداشته باشد بلکه امروز همه کشورها به تاسی از ایران و برگرفته از روحیه انقلابی ملت ایران، در برابر جنایت‌های آمریکا ایستادگی می‌کنند.

کد خبر 1112996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha