جریان انقلاب اسلامی برای دشمن اقدامی هیجانی تصور می شد/ استکبار تحقیر شد

قنبری همدانی در راهپیمایی ۱۳ آبان اصفهان گفت: جریان انقلاب اسلامی برای دشمن اقدامی هیجانی و زودگذر تصور می‌شد ولی دستاوردها و ماندگاری آن این تفکر آن را به سخره گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حشمت‌الله قنبری همدانی در مراسم راهپیمایی 13 آبانماه نصف جهان در محل گذر پیاده فرهنگی این دیار اظهارداشت: 13 ابانماه نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و نشان گر واقعیت و تشخیص رابطه کشورمان با استکبار جهانی است.

 

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره برای براندازی نظام و مقابله با پیشرفت کشورمان برنامه ریزی و اقدام کرده بودند که جریان انقلاب اسلامی برای دشمن اقدامی هیجانی و زودگذر تصور می شد ولی دستاوردها و ماندگاری آن این تفکر آن را به سخره گرفت.

 

وی ادامه داد: آنان با برنامه ریزی در یک جنگ هشت ساله، بکارگیری ظرفیت های نظامی و فرصت سازی با تفرقه بین مردم سعی داشتند تا این جریان را متوقف کنند اما دیدن در تمامی لحظه هایی که برنامه چینی کرده بودند، به شکست خوردند.

 

قنبری همدانی اضافه کرد: آنان از فرصت رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی برای پایان یافتن حرکت انقلاب برنامه ریزی کردند اما با مقاومت و ایستادگی و ولایت مداری مردم در ادامه مسیر مواجه شدند.

*استکبار تحقیر شد

 

وی با بیان اینکه 13 آبان در تشکیل جبهه مقاومت نقش مهمی داشت، خاطرنشان کرد: فعالیت های جاسوسی آنان و نفوذ مستقیم و غیرمستقیم در برنامه ریزی کشورمان با تسخیر لانه جاسوسی به پایان رسید و دشمن در چنین حادثه ای تحقیر شد.

 

پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه حوادث 13 ابان آسان و عادی نبود،؛ خاطرنشان کرد: تداوم مسیر حرکت انقلاب اسلامی به راحتی انجام نشده بلکه بیعت علی وار مردم ایران با رهبری انقلاب و پیمان آنان با شهدا در این خصوص نقش مهمی داشت.

 

وی به دشمنی ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: مثل دوران حضرت موسی این تقابل بین جبهه حق و باطل وجود دارد که فرعون زمان تمام تلاش خود را برای سرنگونی انقلاب بکار گرفته اما موفق نخواهد شد.

قرائت بیانیه 13 آبان و شعاردادن مردم در این روز در سراسر استان اصفهان و در کلانشهر اصفهان برگزار شد.

تبیین واقعه 13 آبانماه و گسترش فرهنگ استبکار ستیزی از برنامه های این روز بود.

کد خبر 1113007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha