قوه قضاییه هوشمند می شود/ کاهش اطاله دادرسی

حجت‌الاسلام مصدق گفت: قوه قضاییه در راستای توسعه خدمات رسانی و عدالت واقعی هوشمند می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام »محمد مصدق» در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان اصفهان به برنامه های دستگاه قضایی اظهارداشت: هشومندسازی فرآیندهای قضایی در راستای خدمت به مردم انجام می شود.

 

معاون اول قوه قضاییه افزود: قوه قضاییه در راستای توسعه خدمات رسانی و عدالت واقعی هوشمند می شود و حرکت خوبی آغاز شده و نتایج ان به مردم می رسد.

 

وی با اشاره به برنامه های سیستم قضایی در دوره های قبلی و جدید، تصریح کرد: در برخورد با فساد به صورت جدی برخورد می شود و این موضوع در روحیه رئیس دادگستری ها وجود دارد.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در توسعه قضایی و تحولات این سیستم جابه جایی نیروها و استفاده از افراد توانمند انجام می شود.

 

*کاهش اطاله دادرسی در سیستم قضایی

 

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده قضایی تا بیش از یک سال سزاوار نیست، تصریح کرد: کاهش اطاله دادرسی در سیستم قضایی جدی گرفته شده تا متناسب با نظام اسلامی پیش برود.

 

حجت‌الاسلام مصدق ادامه داد: نباید فرآیندهای رسیدگی که حق یک نفر ضایع شده اینقدر طولانی شود که این زیبنده یک سیستم قضایی در جمهوری اسلامی ایران نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: با کمک مدیران قضایی و مردم در تحقق و توسعه قضایی و کاهش مشکلات و خدمت رسانی بهتر پیش برویم.

 

در این مراسم از تلاش های »محمد رضا حبیبی» تقدیر و به سمت قاضی دیوان عالی کشور منصوب و حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری سابق خراسان شمالی به سمت رییس‌کل دادگستری استان اصفهان منصوب شد.

کد خبر 1113063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha