برگزاری گردهمایی یوم‌الله ۱۳ آبان توسط کانون منتظران ظهور چمگلک

حجت‌الاسلام میرعالی از برگزاری گردهمایی یوم‌الله ۱۳ آبان توسط کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک با حضور پرشور دانش‌آموزان خبر داد.

«حجت‌الاسلام سید کوروش میرعالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: سه واقعه در روز ۱۳ آبان داریم که در سال ۱۳۴۳ امام خمینی (ره) تبعید شد، در سال ۱۳۵۷ نیز کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند صورت گرفت و در سال ۱۳۵۸ هم دانشجویان پیرو خط امام راحل با حمله به سفارت آمریکا، آن را تسخیر کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک افزود: روحیه نوجوانان و جوانان، روحیه مخالفت با ظلم، استکبار و استبداد است که برای همین و با روحیه آینده‌نگری در آن ایام در مقابل نیروی نظامی مسلح قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عضویت دارند، دانش‌آموزان هستند اذعان کرد: باید ظلم و ستم شاه و آمریکا به ملت ایران در آن دوران را برای جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان تشریح کنیم.

 

حجت‌الاسلام میرعالی تصریح کرد: ضرورت دارد کانون‌های مساجد ضمن تربیت صحیح نیروهای مساجد، روحیه ایثار و شهادت در نسل جوان را تقویت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: گردهمایی یوم‌الله ۱۳ آبان توسط کانون منتظران ظهور چمگلک و با همراهی خوب مردم و شهرداری و شورای شهر و با حضور پرشور دانش‌آموزان برگزار شد که سخنرانی، اجرای گروه‌های سرود و طنز و همچنین مسابقات، از آیتم‌های این گردهمایی بودند.

 

کد خبر 1113087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha