وقوع چهار فقره تصادف و یک فوتی در نخستین بارش پاییزی فارس

مرادیان گفت: در پی اولین بارش پائیزی در فارس، چهار فقره تصادف رخ داد که یک فوتی و ۱۶ مصدوم در پی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجواد مرادیان»، امروز (جمعه 14 آبان) با اعلام شمار حادثه دیدگان در نخستین باران پاییزی در فارس در جمع خبرنگاران گفت: در پی اولین بارش پائیزی در فارس، چهار فقره تصادف رخ داد که یک فوتی و 16 مصدوم در پی داشت.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس افزود: واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور شیراز-سپیدان، صبح امروز منجر به فوت یک نفر و مصدو شدن چهار نفر شد و امدادگران بلافاصله با سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند اما پیش از رسیدن آنها یک نفر به دلیل شدت جراحات جان باخته بود.

وی اضافه کرد: در حادثه جاده خان زنیان به سمت شیراز نیز تصادف زنجیره‌ ای بین سه دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶، پراید و پیکان چهار مصدوم داشت که تنها یک مصدوم نیاز به انتقال داشت که به بیمارستان «شهید رجایی» شیراز منتقل شد.

رئیس اورژانس استان فارس اعلام کرد: حادثه در جاده شیراز و بعد از پلیس راه اصفهان، تصادف زنجیره ‌ای بین پژو ۴۰۵، کامیون و تریلی بود که پنج مجروح در پی داشت که در محل حادثه با رضایت و اخذ امضا مانع از انتقال خود به مراکز درمانی شدند.

وی ادامه داد: تصادف زنجیره‌ ای بین سه دستگاه خودروی سواری پیکان وانت پراید و پراید در جاده بیضا به سمت شیراز نیز سه زخمی داشت و به بیمارستان «شهید رجایی» شیراز اعزام شدند.

مرادیان از  آماده ‌باش اورژانس ۱۱۵ برای مقابله با حووادث ناشی از بارندگی و جاری شدن سیلاب در فارس خبر داد و گفت: اورژانس ۱۱۵ فارس با ۲۱۰ پایگاه زمینی، پنج واحد عملیاتی اورژانس هوایی فعال و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در حالت آماده‌ باش کامل قرار دارد و مردم نیز باید از اسکان در حاشیه رودخانه‌ ها و مسیل‌ ها خودداری کنند.

کد خبر 1113129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha