حرکت سپاه در دریای عمان پوشالی بودن قدرت آمریکا را نمایان کرد

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه حرکت اخیر سپاه پاسداران در دریای عمان پوشالی بودن قدرت آمریکا را به جهان نشان داد، گفت: امروز بعد از ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی دشمنان جرات کوچکترین تعرضی به خاک کشور را ندارند و پاسخ کوبنده دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 14 آبان) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و گفت: امام راحل با توجه به اهمیت این واقعه آن را انقلاب دوم نامیدند که باید فرهنگ استکبارستیزی در این روزها ترویج شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در آن روزها برخی ها ادعا می کردند که نباید در مقابل آمریکا ایستاد و با آن ها مقابله کرد، افزود: دولت ضعیف وقت چند روز بعد از تسخیر سفارت آمریکا انصراف داد هرچند امروز نیز برخی ها از مقابله با آمریکا هراس دارند و در برابر دشمنان مرعوب هستند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اقتدار آفرینی نیروهای سپاه در مقابله با آمریکا و دشمنان انقلاب، اظهار کرد: پاسداران انقلاب با صلابت در برابر دزدان نفت کشور ایستادند و علاوه بر توقیف کشتی سارقان ماهیت دزدصفتانه آمریکایی را برملا کردند.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه حرکت اخیر سپاه پاسداران در دریای عمان پوشالی بودن قدرت آمریکا را به جهان نشان داد، تصریح کرد: امروز بعد از 42 سال از عمر انقلاب اسلامی دشمنان جرات کوچکترین تعرضی به خاک کشور را ندارند و پاسخ کوبنده دریافت می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه بر همگان روشن شده است که بیانیه های علیه ایران بی اعتبار هستند، ادامه داد: مردم و دولتمردان باید با جدیت بیشتری اهداف کشور را برای پیشرفت و آبادانی ادامه دهند و به این بیانیه ها اعتنایی نکنند.

 

خطیب جمعه شهرکرد از اقدامات ریشه ای و ارزشمند نمایندگان مجلس  شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: مدتی قبل اعضای کمیسیون فرهنگی در استان حضور یافتند که برکات خوبی برای استان به همراه داشت و مصوباتی برای ارتقای سطح فرهنگی استان به تصویب رسید.

 

حجت الاسلام نکونام قانون جوانی جمعیت را از مسائل مهم کشور خواند و اظهار کرد: اگر به فرزندآوری و جوانی جمعیت توجه نشود در سال های آینده کشور با مشکل پیری جمعیت رو به رو خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حادثه اختلال سیستم های سوخت رسانی بصیرت مردم و واکنش سریع مسئولان اجازه نداد که این اتفاق به یک چالش جدی تبدیل شود و دشمن از آن بهره برداری های رسانه ای کند.

 

کد خبر 1113152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha