اقدام به موقع و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه

حجت الاسلام موسوی گفت: با اقدام به موقع و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه قیدار در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به تحقیر نیروی دریایی آمریکا توسط دلاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلابی در خلیج همیشه فارس، اظهار داشت: در آستانه سالروز تسخیر لانه جاسوسی، یکی دیگر از افتخارآفرینی‌های دلاورمردان سپاه رسانه‌ای و با اقدام به موقع و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند.

 

حجت‌الاسلام  سید علی موسوی با بیان اینکه احمق‌های درجه یک آمریکایی به رغم تجربه تحقیرآمیز اسارت تفنگدارانشان در جزیره فارسی و همچنین سابقه برخورد قاطع ایران با دزدی دریایی بریتانیا، وسوسه شدند بار دیگر در دریای عمان درست زیر پنجه اقتدار ایران دست به راهزنی دریایی بزنند، گفت: این بلاهت آمریکائی‌ها برای فرصتی برای غیور مردان ایران برای قدرت‌نمایی ایجاد کرد.

 

امام جمعه قیدار با اشاره به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومى‏ گفت: امروز فرهنگ و اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست فرهنگ یک کشور مثل هواست که اگر آلوده باشد حیات انسانیت را به خطر می‌اندازد، گفت: فرهنگ مبدأ خوشبختی‌ها و بدبختی‌های یک جامعه است و اگر فرهنگ صالح باشد، کسانی که در آن فرهنگ تربیت می‌شوند صالح تربیت می‌شوند در یک فرهنگ انقلابی انسان های انقلابی تربیت می شوند و اگر فرهنگ ناصالح باشد افراد ناصالح تربیت می‌شوند یک فرهنگ استعمارى، جوان استعمارى تربیت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه ابرقدرتی که یک زمانی دولت‌های منطقه را با اشاره انگشت جابجا می‌کرد و ثروت‌های ایران را چپاول و غارت می‌کرد امروز با قدرت انقلاب اسلامی ایران به قدری حقیر شده است که حتی در سرقت یک نفتکش هم عاجز شده است، تصریح کرد: پیام این عملیات مقتدرانه و هوشمندانه این بود که اگر دست متجاوزی به دزدی دراز شود مردان این سرزمین آن را از بازو قطع خواهند کرد.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: شوراى عالى انقلاب فرهنگى، به عنوان اتاق فکر و فرمان فرهنگ است که باید بیماریهاى فرهنگىِ امروز کشور ما را شناسائی و به صورت تخصصی راه علاج برای بیماری‌ها پیدا کند و به دستگاه‌هاى گوناگون ابلاغ نماید و پیگیری کند.

 

امام جمعه قیدار با بیان اینکه سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در مجالس نهم و دهم، مجلس یازدهم با همتی قابل تقدیر برای تصویب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گام  بلندی برداشت که قابل تحسین و تقدیر است، گفت: جمعیت جوان ایرانی به سرعت رو به سالمندی است و حفظ جمعیت جوان در هر کشوری از اهداف راهبردی آن کشور محسوب میشود. تامین نیروی کار، رشد اقتصادی و تجاری و حتی قدرت و اقتدار ملی هر کشوری وابسته به جمعیت جوان است.

کد خبر 1113157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha