نوجوانان و جوانان در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز مانند دفاع مقدس عمل کرده اند

آیت الله دژکام گفت: نوجوانان و جوانان حاضر در رویداد مرحله استانی سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز مشابه نبرد در دفاع مقدس عمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»،  امروز (جمعه 14 آبان) در مراسم اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز گفت: نوجوانان و جوانان حاضر در این رویداد مشابه اقدامات فرماندهان هشت سال دفاع مقدس عمل کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز افزود: فضای کارخانه نوآوری شیراز امکان مناسبی برای برگزاری این رویداد ایجاد کرد و فضای این کارخانه و تولیدات آن باید به گونه ای باشد که حال و هوای شیرازی بودن در این کارخانه حس شود.

وی اضافه کرد: این رویداد زمینه رقابت بین تمدنی را ایجاد کرده و باید چیزی که ارائه می شود برند شیراز را دارا باشد و باید از ظرفیت جوانان برای حل مشکلات مختلف و فشارهایی که دنیا به ما می آورد استفاده مطلوب کنیم.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: مسیر انقلاب اسلامی از ابتدا راه حسینی بوده و مشکلات و سختی بسیار دارد و افرادی که برای پیشبرد اهداف اسلام و عزتمندی ایران کار می‌ کنند را باید ستود.

خاطر نشان می شود، مرحله استانی سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز در حالی به کار خود پایان داد که پس از 2روز رقابت بی وقفه میان 51 تیم شرکت کننده نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.

کد خبر 1113187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha