سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور  وزارت دفاع  برگزار شد

فراهانی از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور وزارت دفاع ۱۳ دوره مسابقات خانواده های کارکنان وزرات دفاع فرزندان دختر و پسر جمعه ۱۴ آبان خبر داد.

حسن فراهانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد 36 دوره مسابقات قراآن کارکان و پایور وزارت دفاع گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه وزرات دفاع 13 دوره مسابقات خانواده های کارکنان وزرات دفاع فرزندان دختر و پسر جمعه 14 آبان ، همسران و کارکنان پایور جمعه 21 آبان برگزار می شود.

 

مدیر دارلقرآن وزارت دفاع افزود: در مجموعه 5 هزار نفر در دوره مقدماتی شرکت کردند و 260 نفر از فرزندان دختر و 270 نفر از فرزندان پسر به این مرحله راه یافتند و از برادران شاغل 280 نفر و از خواهران شاغل  و همسران 300 نفر راه یافتند.

 

وی ادامه داد: در هر رشته 3 نفر برتر به مرحله نهایی مجموعه نیروهای مسلح راه  می یابند.رشته ها مسابقات قرآن  این دوره عبارتند از اذان ، مفاهیم، تحقیق،قراعت، ترتیل، حفظ از یک جز تا کل قرآن است.

 

فراهانی افزود: مراسم تجلیل از نفرات برتر 27 آبان ماه با حضور منتخبین برتر برگزار می شود، سن دختران  و پسران در زیر 16 سال و بالای 16 سال است.

 

وی اظهار کرد: حفظ قرآن به شکل معنا محور است و حافظان باید ترجمه مفهومی قرآن را نیز در بالای 16 سال بدانند.

 

فراهانی تصریح کرد: در این مسابقات از داوران بین المللی برای داوری استفاده می شود 90 نفر داور در این دوره از مسابقات در مقاطع مختلف به داوری می پردازند

کد خبر 1113248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha