مردمی‌سازی عادلانه فرهنگ و هنر در سراسر کشور ماموریت کانون‌های مساجد است

حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی با بیان اینکه مردمی‌سازی فرهنگ و هنر همسو با مطالبه رهبری محور فعالیت‌های ما است، گفت: تلاش داریم فرهنگ و هنر مسجدی را برای همه مردم و با رعایت عدالت در سراسر کشور فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شعار و هدف مهم ما مردمی سازی فرهنگ و هنر است، اظهار کرد: مسجد بهترین مکان برای فعالیت های مختلف و مردمی سازی فرهنگ و هنر است.

 

رئیس ستاد فهما افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خالصانه و بدون هیچ توقعی و برای رضای خدا در مساجد، فعالیت و برای مردمی سازی فرهنگ و هنر تلاش می کنند.

 

وی ادامه داد: فرهنگ و هنر از بهترین روش ها برای جذب جوان و نوجوان به مسجد است برای همین هم در ستاد فهما در حوزه شعر، فیلم، سرود و کارآفرینی های هنری و فرهنگی از طریق رویداد ملی فهما ورود کرده ایم.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: هدف ما از مردمی سازی فرهنگ و هنر و جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد، کاهش آسیب های اجتماعی است. همچنین می کوشیم از این طریق به توصیه مقام معظم رهبری در زمینه مردمی حرکت کردن و کمک به دولت مردمی عمل کنیم.

 

وی در پایان گفت: تلاش می کنیم فرهنگ و هنر مسجدی را برای همه مردم و با رعایت عدالت در سراسر کشور فراهم کنیم.

کد خبر 1113297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha