دانش آموزان کانون فرهنگی هنری نبی رحمت تجلیل شدند / کانون‌ها حضور جوانان در مساجد را افزایش داده اند

امام جمعه شهر عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت از تجلیل و تقدیر از دانش آموزان فعال این کانون به مناسبت روز دانش آموز خبر داد.

افندی «سید یاور مرادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دانش آموزان فعال کانون فرهنگی هنری نبی رحمت به مناسبت روز دانش آموز تجلیل و تقدیر شدند.

 

امام جمعه شهر عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت تصریح کرد: این برنامه فرهنگی با هدف تشویق و ترغیب نوجوانان به فعالیت های فرهنگی و تجلیل از خدمات فرهنگی آنها است.

 

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان سرمایه های اجتماعی کشور هستند، افزود: مشارکت دانش آموزان در برنامه های آموزشی و فرهنگی کانون ها بسیار خوب است.

 

فندی مرادی خاطر نشان کرد: حضور دانش آموزان در فعالیت های کانون های مساجد نشان می دهد که توطئه های دشمنان در خصوص دوری نوجوانان و جوانان از مساجد خنثی شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت ادامه داد: کانون ها با ایجاد تنوع های فرهنگی و هنری در مساجد توانسته حضور نوجوانان و جوانان را افزایش دهند.

 

امام جمعه شهر عنبران اضافه کرد: مسجد بهترین مامن برای تربیت دینی نوجوانان و جوانان است و والدین باید فرزندان خود را به این امر تشویق و ترغیب کنند.

 

کد خبر 1113313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha