تشکیل ۷۵ پرونده تخلف صنفی در قزوین

محمدی گفت: ۷۵ پرونده تخلف صنفی به منظور اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و در جریان بازرسی از واحدهای عرضه کالا در استان قزوین تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هوشنگ محمدی» با  اشاره به نظارت تعزیرات بر فعالیت اصناف بیان کرد: هفته گذشته در جریان تشدید بازرسی ها از اصناف، پرونده هایی تشکیل و ثبت شده اند که در کم ترین زمان ممکن به این پرونده ها رسیدگی می شود و این پرونده ها در خصوص با فروشی، کم فروشی، و تخلفات صنفی است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین ادامه داد: 18 اکیپ گشت سیار تعزیرات حکومتی در هفته ای که گذشت به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و پیشگیری و برخورد با تخلفات صنفی در استان برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: هدف ما انجام امور نمایشی نیست و رویکردمان فعال کردن گشت‌ هاست و از تمامی ظرفیت ‌ها، کمک ‌ها و پیشنهادها در برگزاری هر چه ‌بهتر گشت ‌ها استقبال می ‌کنیم و هفته گذشته وضعیت توزیع و فروش کالاهای اساسی به خصوص مرغ و تخم مرغ در قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

 

محمدی در ادامه با اشاره به کشف البسه قاچاق اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌ها به یک خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان مشکوک شده و در بازرسی از آن، بیش از 900 ثوب انواع البسه را به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت و شعبه پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کد خبر 1113316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha