شبکه شاد ناکارآمد و ناموفق بوده است /آموزشها باید حضوری شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شبکه شاد ناکارآمد و ناموفق بوده است، گفت: چاره ای نداریم جز اینکه مدارس و دانشگاهها را حضوری کنیم مخصوصا آموزش در مدارس باید به صوررت حضوری باشد.

احمد نادری در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به بحث بازگشایی مدارس به صورت حضوری گفت: یک عده موافق طرح بازگشایی مدارس به صورت حضوری هستند و عده ای هم مخالف هستند ولی ما هنوز اظهار نظر کارشناسی دقیقی از مخالفین برای این مخالفت ندیده ایم.

 

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تقریبا همه دانش آموزان در حال واکسینه شدن هستند باید به سمتی برویم که مدارس را کم کم بازگشایی کنیم اما باید  این بازگشایی با حفظ  دقیق پروتکل ها باشد.

 

 

وی ادامه داد: چاره ای نداریم جز اینکه مدارس و دانشگاهها را حضوری کنیم مخصوصا آموزش در مدارس باید به صوررت حضوری باشد ،در این دوسالی که شاهد کرونا هستیم می بینیم که بچه های ما بی سواد بار می آیند، شبکه شاد ناکارآمد و ناموفق بوده است آموزشهای آنلاین ناکارآمد بوده است و اگر به همین سمت برویم و مدارس بازگشایی نشود ما شاهد نسلی ازبچه های بیسواد خواهیم بود که در دراز مدت خطر جدی برای کشور هستند.

کد خبر 1113344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha