مصرف گاز در دهلران  به حالت عادی برگشت

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام از اتمام تعمیرات اضطراری شرکت انتقال گاز در شهرستان دهلران خبر داد و گفت: گاز شهرستان دهلران و روستاهای اطراف پس از ۳ روز اعمال محدودیت در مصرف، به روال عادی برگشت.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از ایلام، «عباس شمس اللهی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: اعمال محدودیت گاز واحدهای صنعتی و تولیدی به دلیل انجام تعمیرات اضطراری بوده و هم اکنون هیچگونه قطعی یا اعمال محدودیت گاز در منطقه وجود ندارد.

 

وی افزود: عملیات اضطراری تعمیرات خط ۲۰ اینچ انتقال گاز اندیمشک - دهلران به اتمام رسیده و محدودیت‌های اعمال شده در مصرف گاز به پایان رسيده است و مشترکین گرامی می‌توانند بصورت عادی از وسایل گازسوز مورد نیاز استفاده کنند.


شمس اللهی با عذر‌خواهی از مردم شهرستان دهلران در اعمال محدویت مصرف و قدردانی از همراهی و همکاری آنها در رعایت حداکثر صرفه جویی در این مدت، گفت: خوشبختانه با تمهیدات فنی و تخصصی اندیشیده شده همکاران ما در منطقه یک عملیات شرکت‌ انتقال گاز و شرکت گاز استان در اجرای مرحله به مرحله انجام این تعمیرات، با طولانی‌تر کردن زمان اجرای عملیات و تزریق شبانه گاز به شبکه دهلران، مانع از قطع گاز مشترکین خانگی شدند.


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: با توجه به شروع فصل سرما و جلوگیری از قطع گاز هم میهنان گرامی در اقصی نقاط کشور، از شهروندان گرامی خواست ضمن رعایت نکات و الزامات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز، با رعایت حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز و تنظیم سیستم‌های گرمایشی مطابق دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) در بهره‌مندی همه هموطنان از نعمت گاز طبیعی سهیم باشند.


شمس اللهی با اشاره به اینکه در این مدت حداکثر تلاش همکاران فنی منطقه یک عملیات شرکت انتقال و شرکت گاز استان این بود که گاز مشترکین خانگی قطع نشود و فقط محدودیت مصرف گاز برای صنایع و واحدهای تولیدی پر‌مصرف اعمال شده بود، خاطرنشان کرد: ایجاد محدویت اعمال شده در مصرف گاز در دهلران بدلیل انجام تعمیرات اضطراری خط انتقال گاز اندیمشک- دهلران بوده که خوشبختانه با موفقیت به اتمام رسید و ضریب پایداری گاز در منطقه تضمین شد.

کد خبر 1113355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha