توجه به کارکردهای اجتماعی کانون مساجد در تحقق نیروهای انقلابی

هاشمی از توجه به کارکردهای اجتماعی کانون مساجد در تحقق نیروهای انقلابی خبر داد و گفت: مساجد همواره مکانی امن برای تربیت نیروهای ارزشی در جامعه بوده اند و اکنون هم باید به گونه اي عمل شود که کارکرد آنها باعث جدب نسل جدید به مساجد و امنيت در جامعه شود.

«سیدحمید هاشمی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون های مساجد از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در بحث مقابله با این ویروس و به خصوص رزمایش مؤمنانه خوش درخشیده اند اما همچنان باید در راستای افزایش عملکردها و کارکردهای اجتماعی تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر افزود: خدمات رسانی اجتماعی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه ویژه باشد و کانون‌ها ثابت کردند که در این راستا با تمام توان پای کار هستند و می توان به توان بچه مسجدی ها در این بخش امیدوار بود.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت کانون‌ها هیچ گاه تک‌بعدی نبوده و نیست و در دوران کرونا این مهم به منصه ظهور و بروز رسید و بچه مسجدی ها با تولید ماسک و گان و کمک به آسیب دیدگان از کرونا نشان دادند که همواره پای اسلام و انقلاب ایستاده اند.

 

هاشمی از توجه به کارکردهای اجتماعی کانون مساجد در تحقق نیروهای انقلابی خبر داد و گفت:  مساجد همواره مکانی امن برای تربیت نیروهای ارزشی در جامعهب وده اند و اکنون هم باید به گونه اي عمل شود که کارکرد آنها باعث جدب نسل جدید به مساجد و امنيت در جامعه شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد افزود: اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید برای ایفای درست این نقش خود برنامه‌ریزی داشته باشند مساله مهمی است که نباید از آن غفلت کرد و لذا باید با تقویت بنیه مالی و توان داخلی کانون مساجد در این بخش فعال شد.

 

وی یادآور شد: مساجد در طول تاریخ همواره جایگاه واقعی خود را داشته اند و این مکانها همواره فضایی آرام بخش و امن برای افراد بوده اند و اکنون هم باید با افزایش کارکردهای اجتماعی مساجد در این بخش و افزایش حضور نسل جدید در مساجد تلاش شود.

کد خبر 1113361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha