اقدامات اوقاف خوزستان در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اندیکا

حجت‌الاسلام خاکباز از همکاری اوقاف و امور خیریه خوزستان جهت کمک به زلزله‌زدگان شهرستان اندیکا خبر داد و گفت: در این راستا اقداماتی در جهت کمک به بیماران نیازمند، دانش‌آموزان بی‌بضاعت و تکمیل و بازسازی مساجد و امامزادگان این شهرستان انجام خواهیم داد.

«حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به اقدامات اوقاف و امور خیریه خوزستان در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اندیکا اظهار کرد: در این راستا سفری به اندیکا داشتیم و در دیداری با امام جمعه و فرماندار این شهرستان تصمیماتی برای کمک و خدمات‌رسانی به مردم این منطقه اتخاذ شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان افزود: یکی از موضوعاتی که پیگیری می‌کنیم کمک به بیماران بی‌بضاعتی است که نیاز به معالجه دارند و در این راستا کمک‌هایی را به صورت موردی به این بیماران ارائه خواهیم کرد.

 

وی اضافه کرد: همچنین بنا شد برای کمک به بیماران صعب‌العلاج و بیماران خاص نیز مکاتباتی با استان‌های برخوردار همچون تهران و فارس داشته باشیم و در بیمارستان‌هایی همچون نمازی شیراز به معالجه این بیماران بپردازیم.

 

حجت‌الاسلام خاکباز با بیان اینکه طی مذاکرات و مکاتباتی با امام جمعه و فرماندار اندیکا بنا شد اعتباری به مساجد و امامزادگانی که در اثر زلزله تخریب یا آسیبی داشتند تخصیص پیدا کند ادامه داد: همچنین در صدد هستیم مکاتباتی با برنامه و بودجه داشته باشیم تا بتوانیم برای تکمیل امامزادگان و مساجد نیمه‌کاره این شهرستان اعتباری دریافت کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در جهت کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت هم بنا شده بسته‌های تحصیلی و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شود تصریح کرد: همچنین در راستای راه‌اندازی دفتر اوقاف و امور خیریه در اندیکا مکاتباتی با فرماندار این شهرستان صورت گرفت تا بتوانیم خدمات‌رسانی به مردم نیازمند را تسهیل کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه یک نهاد ممتاز و صددرصد مردمی است و هر آنچه از دستمان بربیاید برای مردم این منطقه انجام خواهیم داد خاطر نشان کرد: دستگاه وقف و منافع آن متعلق به مردم است و خود را جدای از مردم به ویژه مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا نمی دانیم.

 

کد خبر 1113375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha