ستاد اقامه نماز در باب تعمیق و گسترش فرهنگ  نمازدر فضای مجازی فعالیت گسترده دارد

حجت الاسلام مولوی ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان فعالیت در فضای حقیقی به صورت گسترده ، فعالیت‌های ستاد اقامه نماز استان در فضای مجازی در باب تعمیق و گسترش فرهنگ نورانی نماز انجام می‌شود.

حجت الاسلام علی مولوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:ستاد اقامه نماز یک مجموعه کاملاً مردمی و از نهادهایی است که تحت نظر مقام معظم رهبری قرار دارد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز کرمانشاه افزود: علاوه بر ستاد مرکزی اقامه نماز درکشور و ستادهای استانی، در هر شهرستان ما فردی را به عنوان رابط داریم که اکثراً از مسئولان نهادهای فرهنگی هستند .

 

وی خاطر نشان کرد:  اولین و مهمترین وظیفه حاکم اسلامی اقامه نماز است و باید این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد و در راستای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که بر معنویت اخلاق به عنوان جهت دهنده همین حرکت‌ها و فعالیت‌های فردی و اجتماعی تاکید کردند، یکی از اساسی‌ترین موضوعات در آرامش روحی و روانی انسان خصوصاً در دوران فراگیری کرونا فعالیت‌هایی است که به انعکاس مسائل معنوی منجر می‌شود.

 

 حجت الاسلام مولوی تصریح کرد: در همین راستا مسابقاتی شامل مسابقه پیامکی درحریم یار، خاطره نویسی نماز، پیاده روی اربعین، نماز و انقلاب اسلامی، نماز و جوانان، نماز؛ مقاومت و شهادت همچنین مسابقه پیامکی نماز و انتظار از کتاب جامعه مهدویت، مسابقه کتابخوانی نماز و صحیح خوانی آن برگزار شد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه  بااشاره به برنامه ستاد  در کرمانشاه اظهار کرد: مسابقه از «عاشورا تا اربعین» در قالب طراحی، نقاشی، خاطره نویسی، متن ادبی، خطاطی، پادکست و موشن گرافی به عنوان نماز «قیام امام حسین»اجرا شد، مسابقه کتابخوانی تفسیر قرآن به عنوان دقایقی با قرآن نیز از دیگر برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه بود که با هدایا و تقدیرنامه بین نفرات و گروه‌های برتر همراه شد.

 

 

کد خبر 1113379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha