بسته های معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان مهدیشهرتوزیع شد

ذوالفقاريان ازتوزيع ۴۲بسته هاي معيشتي و لوازم التحریردر بين نيازمندان شهر مهديشهر به همت کانون فرهنگي هنري نورالمهدي(عج) خبر داد.

«مهدی ذوالفقاریان» در گفتگوبا خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ توجه به نیازمندان و همنوعان بویژه در ایام شیوع ویروس کرونا را مهم خواندوگفت: کانون فرهنگی هنری نور المهدی(عج) مهدیشهر به منظور حمایت از مستمندان تعداد ۱۲ بسته معیشتی در بین نیازمندان مهدیشهر توزیع کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر با بیان اینکه این بسته های حمایتی توسط خیرین مهدیشهر تهیه شده است،افزود: این بسته ها شامل برنج،روغن،قند،ماکارونی،سویا،رب و ... بود.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه با توجه به ایام سال تحصیلی ۳۰ بسته لوازم التحریر در بین نیازمندان شهر مهدیشهر توسط کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) شهرستان مهدیشهر توزیع شد اظهارداشت: این بسته ها شامل کیف مدرسه،جامدادی،دفتر و سایر لوازم مورد نیاز مدرسه بود.

 

ذوالفقاریان حمایت از نیازمندان را از مهمترین رسالت های بچه های مسجد  برشمردواظهارامیدواری کرد: بتوانیم با حمایت های لازم بیش از گذشته نسبت به خدمت به خانواده های نیازمند تلاش کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج)مهدیشهر با بیان اینکه فعالیت های خداپسندانه بویژه در حمایت ازکودکان و نوجوانان مورد توجه کانون نورالمهدی  است اضافه کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا به بسیار از کسب و کارها خسارت وارد کرد انتظار می رود تا اقشار مختلف جامعه برای حمایت از نیامندان توجه بیشتری داشته باشند.

 

وی با تأکید براینکه جهاد همدلی برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا ادامه دارد افزود: تاکنون این کانون در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی توانسته با مشارکت خیرین کمک های مومنانه توزیع کند.

کد خبر 1113428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha