برگزاری یادواره شهدای دانش آموز به همت بچه های کانون امام علی(ع)

حجت الاسلام مقدم از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان قدس با همت و تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری امام علی علیه السلام خبر داد.

حجت الاسلام محمد مقدم مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از اموری است که نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: باید از هر شیوه و روشی برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه بهره جست.

وی افزود: برگزاری یادواره های شهدا از جمله برنامه هایی است که در پیشبرد و ترویج سیره و فرهنگ شهدا به جامعه به ویژه نسل جوان ضرورت دارد.

مدیر کانون فهما امام علی(ع) با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در انتقال فرهنگ و منش شهدا به نسل جوان نقش بی بدیل و اساسی دارند، تصریح کرد: از این سو، این کانون مفتخر است که میزبان برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان قدس باشد.

حجت الاسلام مقدم با اشاره به اینکه در این برنامه از سخنان حجت الاسلام جوکار، امام جمعه شهرستان قدس بهره مند می شویم، عنوان کرد: روایت گری اهوازیان هم‌سنگر و هم‌رزم سردار حاج قاسم سلیمانی از دیگر عناوین این یادواره شهدا است.

وی ادامه داد: شعر خوانی مجید تال شاعر آیینی و مداحی علیرضا گودرزی به این محفل و مجلس شهدایی، رنگ و بوی دیگری می بخشد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) گفت: یادواره شهدای دانش آموز شهرستان قدس روز شنبه ۱۵ آبان همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلای شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام مقدم در پایان از عموم شهروندان برای شرکت در این مجلس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

گفتنی است کانون فهما امام علی(ع) از کانون های فعال استان تهران بوده و به آدرس شهرستان قدس خیابان ۴۵ انقلاب خیابان امام خمینی(ره) واقع گردیده است.

کد خبر 1113457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha