برخورد ما با کوچک ترین خطای دشمن آنی و مهلک خواهد بود

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ما دیگر از مرحله بازدارندگی گذشتیم و اگر دشمن کوچک ترین خطایی کند، برخورد ما آنی و مهلک خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرتیپ دوم پاسدار «حمید خرم دل» امروز (۱۵ آبان ماه) در نشست بصیریتی با کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه لنده با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در خلیج فارس، گفت: امروز در افغانستان شاهد خروج خفت بار امریکایی هستیم و در یمن شاهد پیروزی موفق آمیز کسانی هستیم که با پای برهنه شاهد دفاع از کشور خویش در مقابل ابر قدرت های جهان و عربستان سعودی هستند و در عراق و سوریه و سایر کشورها شاهد جریان رو به رشد جبهه مقاومت هستیم.



فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:در خلیج فارس و دریایی عمان آمریکایی ها مشغول دزدی دریایی هستند اما قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی و سپاه توانست سیلی محکمی به آمریکایی ها بزند که نشانه زوال و فروپاشی آمریکا است.



وی افزود:تلاش های خفت بار آمریکایی ها در همه حوزه ها باعث شد تا چهره آمریکا در تمام کشور های جهان آشکار شود و هیمنه آمریکایی ها شکسته شود.



سردار خرم دل گفت: در قوانین آمریکایی تا شعاع پنج مایلی هیچ شناوری حق نزدیکی ندارد ولی در چند روز گذشته جهان به خوبی دید که اقتدار نیروهای مسلح ما در تبعیت از خداوند و فرماندهی کل قوا اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشانید.


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ما دیگر از مرحله بازدارندگی گذشتیم و اگر دشمن کوچک ترین خطایی کند برخورد ما آنی و مهلک خواهد بود.



وی یادآور شد: دشمنی که می خواهد غرق شود قطعا دست و پا خواهد زد و باید همه نیروهای مسلح ما هوشیار باشند.



سردار خرم دل ادامه داد:تمام نیروهای تخصصی سپاه در هوا، زمین، دریا و سپاه قدس به درستی در حال اجرای ماموریت ها هستند و ما در بسیج نیز باید این اقتدار را حفظ کنیم در کنار این همه افتخار آفرینی باید در کنار بصیریت افزایی و جهاد تبیین، جهاد بصیریتی تمام ماموریت های ابلاغی را اجرایی کنیم.


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند هوشیاری هستیم که دشمن با تمام ابزار خویش در حال تلاش برای براندازی کشور است.



وی افزود: امروز ما مواجه با سیل عظیم شبهات در جامعه هستیم که نقش مهم سلبریتی ها و خودخوانده ها به گونه ای است که وقتی با کمبود واکسن مواجه بودیم امروز که سیلی از واکسن وارد کشور شد ملت را به نزدن واکسن تشویق می کنند.



سردار خرم دل گفت: تحریک قومیت ها و حمله مستقیم به ولی فقیه و سایر نهادهای کشور از وظایف این سلبیریتی ها و خودخوانده های معلوم الحال شکل می گیرد که دارند این دوران را به زمان پهلوی مقایسه می کنند و با طرح برخی اقداماتی که شکل گرفت خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی ایران را نادیده می گیرند و اگر به خوبی نگاه کنیم به واسطه بی کفایتی حکومت پهلوی شمال، بحرین، کوه های ارارات و زمین های سیستان که ابریز بود را به افغانستان دادند و کشور را این از نعمات ارزشمند محروم کردند.



فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روشنگری در این حوزه نیازمند بصیریت افزایی در بین اقشار مختلف است که در همه حوزه ها نیز باید توانمندی های دفاعی و حوزه جنگ نرم نیازمند همت مضاعف هستیم.



وی گفت: توجه ویژه به پایگاه های مقاومت بسیج و فعال و پویا کردن فعالیت های فرهنگی، هنری، عمرانی، و سایر حوزه ها باید در راستای سند اعتلای بسیج اجرایی شود.

کد خبر 1113474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha