ارزیابی ادارات جهرم باید بر اساس شاخص رضایت مندی مردم انجام می شود

شفیعیان با تاکید بر اینکه ارزیابی ادارات بر اساس شاخص رضایت مندی مردم انجام شود، گفت: با وجود عملکرد مطلوب ادارات در ارتباط گیری و حفط شان مردم خلاهای است که باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (شنبه ۱۵ آبان) در آیین تکریم و معارفه شهردار جهرم گفت: امروز جهرم شهری با طراز بالا برای شهروندان نیست و امیدواریم عملکرد شهردار جدید زمینه ساز تحول برای شهرستان باشد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه شهرداری جهرم دارای نیروهای متخصص است، افزود: مدیر و کارکنان این مجموعه به دور از هر گونه نگاه جناحی و سیاسی برای ایجاد تحول در شهر پای کار باشند.

 

وی با تاکید بر دست یاری مدیران شهرستان به شهردار جدید، عنوان کرد: ارزیابی ادارات باید بر اساس شاخص رضایت مندی مردم انجام شود.

 

شفیعیان با تاکید بر مردم داری و حفظ شان و کرامت مردم در مجموعه شهرداری، تصریح کرد: با وجود عملکرد مطلوب ادارات در ارتباط گیری و حفط شان مردم خلاهای است که باید برطرف شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری باید عملکرد سه ماهه و ۶ ماهه خود را اطلاع مردم برساند، عنوان کرد: بعضا مشاهده می شود مردم در سیستم اداری سر در گم هستند بدین منظور تسهیل در امور مردم باید با روش های نوین انجام شود.

 

فرماندار ویژه جهرم با تاکید بر نگاه عدالت محور به محلات شهر، گفت: حفظ هویت شهر می تواند اثر گذاری خوبی داشته باشد.

کد خبر 1113502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha