سامانه بارشی تا اواخر امشب فعال است/ احتمال بارش تگرگ در جاده های جنوب کرمان

مجتبی رئیسی گفت:: با توجه به ادامه ناپایداری ها در مجموعه جنوب کرمان، این ناپایداری ها به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مجتبی رئیسی»، گفت: با توجه به ادامه ناپایداری ها در مجموعه جنوب کرمان، این ناپایداری ها به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بیشتر است.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: در حال حاضر ۳ اکیپ راهداری با ۲۰ دستگاه راهداری سبک و سنگین و ۳۰ نفر نیروی راهداری در راهدار خانه های جبالبارز و ساردوئیه فعال هستند تا در صورت نیاز عملیات راهداری در محورها را انجام دهند.


وی یادآور شد: شب گذشته در پی بارش برف ۴۳ کیلومتر از محورهای برفگیر اصلی در ساردوئیه توسط عوامل راهداری و دستگاه‌های سنگین تیغ زنی و برف روبی شد.


رئیسی ضمن درخواست از رانندگان و مردم، اظهار کرد: با توجه به نوع عملکرد سامانه های بارشی در این فصل به ویژه در حوزه راه‌ها در صورت تردد، تجهیزات زمستانی را از همین حالا در نظر بگیرند تا در تردد دچار مشکل نشوند.



معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در خاتمه از آماده باش شبانه روزی مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جنوب کرمان خبر داد و عنوان کرد: رانندگان و مردم می توانند برای مدیریت مسیر تردد و اطلاعات جوی راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 1113505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha