افتخار آفرینی کشتی‌گیران کشورمان باعث مسرت مردم ایران و فارس شد

اصنافی با اشاره به افتخار آفرین کشتی‌گیران کشورمان به ویژه قهرمانان استان فارسی کشتی فرنگی، گفت: افتخار آفرینان ایران اسلامی با کسب مدال در مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد که در کشور نروژ برگزار شد باعث شادی و مسرت همه مردم ایران و فارس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی» امروز (شنبه ۱۵ آبان) در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی، مدیرکل ورزش و جوانان فارس، رئیس هیئت کشتی استان و جمعی از قهرمانان بین المللی کشتی شیرازی گفت: توجه به ورزش و تلاش برای توسعه آن در میان اقشار مختلف جامعه ضروری است.

شهردار شیراز با اشاره به افتخار آفرین کشتی‌گیران کشورمان به ویژه قهرمانان استان فارسی کشتی فرنگی تصریح کرد: افتخار آفرینان ایران اسلامی با کسب مدال در مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد که در کشور نروژ برگزار شد باعث شادی و مسرت همه مردم ایران علی‌الخصوص هم استانی‌های عزیز شدند.
 
وی با ذکر اینکه حمایت های خوبی از ورزش به ویژه کشتی صورت گرفته، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری شیراز همیشه حمایت خود را بصورت عملی نشان داده اند و نیاز است سایر ارگان ها نیز به کمک ورزش استان فارس از جمله کشتی بشتابند.
 
وی با اشاره به افتخار آفرینی قهرمانان کشتی شیرازی در مسابقات بین المللی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت ها و امکانات شهرداری شیراز برای کمک و حمایت از قهرمانان شیرازی کشتی بهره خواهیم گرفت.
 
اصنافی متذکر شد: برای شادی و نشاط جامعه و جلوگیری از رشد آسیب های اجتماعی نیاز است به ورزش توجهی ویژه شود که شهرداری شیراز در این راه دریغ نخواهد کرد.
 
کد خبر 1113508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha