انیمیشن های تولیدی کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان ایلام رونمایی می شود

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از برگزاری مراسم رونمایی از ۲ اثر انیمیشن تولیدی این کانون در مرکز استان با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی خبر داد.

« محمدرضا رستم پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: مراسم رونمایی از در اثر انیمیشن تولیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام روز یکشنبه با حضور هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر استان رونمایی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه انیمشین یکی از بهترین ابزارهای برای انتقال مفاهیم به کودکان و نوجوانان است، ابراز کرد: مراسم رونمایی از آثار انیمیشن تولیدی با حضور محمدرضا کریمی صارمی، معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزار خواهد شد.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ابراز کرد: در این مراسم از دو اثر انیمیشن شامل نقاب گلی و قلقلی در محل مجتمع شهدای کودک  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان رونمایی می شود.

 

رتسم پور خاطرنشان کرد: در طول سال تلاش می شود که با حمایت از هنرمندان رشته های پویانمایی و ارائه اموزش های لازم در مراکز کانون، آثار پویانمایی در این مرکز تولید شود.

کد خبر 1113510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha