۶ کوهنورد توسط عوامل امدادی پیدا شدند

غلامی از پیدا شدن ۶ عضو تیم کوهنوردی توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد و گفت: تلاش برای پیدا کردن یک عضو دیگر همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» عصر امروز(شنبه، ۱۵ آبان) در جمع خبرنگاران از پیدا شدن ۶ نفر از اعضای گروه کوهنوردی در ارتفاعات سیاهمزگی شفت توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: در ساعت: ۱۴:۴۰ جمعه(۱۴ آبان) گزارشی مبنی بر گم شدن یک تیم کوهنوردی در منطقه شلمجار حوالی روستای خرم کش شفت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.


 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: پس از دریافت گزارش عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب شفت و فومن به همراه هیئت کوهنوردی فومن با ۲ دستگاه خودروی کمک دار به منطقه مذکور اعزام شدند.


 
وی اذعان کرد: پس از یک شبانه‌ روز عملیات جستجو، ۶ نفر از اعضای گروه هفت نفره کوهنوردی توسط نیروی های امدادی هلال احمر پیدا و به منطقه امن انتقال داده شدند.


 
غلامی با اشاره به اینکه همچنان تلاش برای پیدا شدن یک فرد گمشده ادامه دارد گفت: در راستای ادامه فرآیند عملیات جستجو برای پیدا کردن فرد مورد نظر، روز جاری یک تیم نیز از هلال احمر فومن و نیز مرکز استان به محل وقوع حادثه اعزام شده اند.


 
وی یادآور شد: تلفن ندای امداد به شماره ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی از سوی مردم است.

کد خبر 1113541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha