القای یاس و ناامیدی مهمترین راهبرد دشمن در جنگ نرم است

شعبانی گفت: دشمنان سالیان سال است که از مقابله نظامی با ایران اسلامی نا امید شده‌اند و اکنون القای یاس و ناامیدی مهمترین راهبرد دشمن در جنگ نرم است.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: دشمنان در پی تغییر باور و اعتقادات مردم با جنگ روانی و رسانه‌ای هستند و تلاش دارند تا در جامعه ناامیدی ایجاد کنند و باید مانع این حرکات دشمنان شد.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلا مازندران افزود: احیای ارزش های دینی و توجه به آرمان های انقلاب و اسلام در بین توده ها و اقشار مختلف مردم جامعه از وظایف مهم ما برای زدودن یاس و ناامیدی دشمن است.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از دستاوردهای امروز جوانان انقلابی ایران برگرفته از همت، غیرت و الگوپذیری از فرهنگ و ارزش های انقلاب است؛ خاطر نشان کرد: دفاع مقدس است، بیان کرد: توجه به فرهنگ و اصالت و ارزش های جامعه موجب می شود تا در برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

 

شعبانی گفت: دشمنان سالیان سال است که از مقابله نظامی با ایران اسلامی نا امید شده‌اند و اکنون القای یاس و ناامیدی مهمترین راهبرد دشمن در جنگ نرم است.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلا مازندران افزود: قدرت و اقتدار ما مانع بزرگی برای دشمنان و موجب تحقیر کردن آنان است که باید با افزایش قدرت خود در برابر دشمنان ایستادگی کنیم و با افزایش قدرت خود به آنان نشان دهیم که نمی توانند با ایجاد مشکلات روانی مانع حرکت ما شوند.

 

وی یادآور شد: فرهنگ غربی فرهنگ عقب ماندگی و وابستگی است و باید از این فرهنگ رها شویم و به فرهنگ خود و ارزش ها و داشته های خود فکر کنیم و این مهم باید در بین اقشارهای مختلف و در بین کارکنان دولت نهادینه شود.

کد خبر 1113554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha