دستگاه ها بستر اجتماعی شدن امر به معروف و نهی از منکر را فراهم کنند

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر همیشه با امر و نهی همراه نیست، گفت: دستگاه های مختلف باید بستر اجتماعی شدن امر به معروف و نهی از منکر را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» شامگاه(شنبه 15 آبان) در ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان که با حضور جمعی از مسئولین استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به ارتقای نظارت ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: موارد امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه ها باید قبل از انتشار در فضای عمومی اصلاح گردند و در این راستا باید نظارت ها گسترش یابد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر توجه و نظارت بر شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه ها تأکید کرد و افزود: شوراهایی که فاقد کارآیی لازم هستند منحل شوند و شورای جدیدی تشکیل گردد و شوراهای فعال نیز معرفی و تشویق شوند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه یکی از لازمه های اجتماعی شدن امر به معروف و نهی از منکر افزایش تعداد طلایه داران است، اظهار کرد: گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند ناظرانی دلسوز و بصیر است.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر همیشه با امر و نهی همراه نیست، تصریح کرد: دستگاه های مختلف باید بستر اجتماعی شدن امر به معروف و نهی از منکر را فراهم کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدیران و معلمان مدارس باید موانع پیشرو دانش آموزان آمر به معروف و ناهی از منکر را بردارند، خاطرنشان کرد: گاهی شنیده می شود برخی از مدیران دانش آموزان فعال در عرصه امر به معروف و نهی از منکر را دلسرد می کنند که باید آموزش و پرورش از این دانش آموزان حمایت کند.

 

کد خبر 1113581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha