مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند

بوشهری با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز گفت: وقتی مصارف خانگی بالا می رود مجبور هستیم مصرف صنایع و نیروگاه را محدود کنیم و این امر سبب شده تا بخش تولید و دیگر بخش ها متضرر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «اسماعیل مفرد بوشهری» شب گذشته (شنبه 16 آبان) در گفتگوی خبری شبکه قزوین با اشاره به افزایش مصرف  گاز در استان بیان کرد: در بحث مصرف گاز در استان با توجه به سرد شدن هوا، در شب گذشته پیک مصرف گاز را در طی چند روز اخیر داشتیم.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: در مقایسه با سال گذشته، 25 درصد افزایش مصرف گاز را در شب گذشته شاهد بودیم و وقتی مصارف خانگی بالا می رود مجبور هستیم مصرف صنایع و نیروگاه را محدود کنیم و این امر سبب شده تا بخش تولید و دیگر بخش ها متضرر شوند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه روزهای سردی را پیش رو داریم از مردم خواهشمنیدم با حداقل یک درجه کاهش دمای منازل شان به ذخیره انرژی برای صنایع و نیروگاه ها کمک کنند.

 

بوشهری خاطر نشان کرد: در شب گذشته 11 میلیون مترمکعب مصرف گاز در استان داشتیم که از این میزان 7 میلیون مترمکعب مربوط به بخش خانگی بود.

 

وی یادآور شد: البته با کنترل های صورت خوشبختانه قطعی در بخش صنعت نداشتیم ولی انتظار است مردم همراهی کنند تا این وضعیت تداوم داشته باشد.

کد خبر 1113595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha