بروکراسی های متعدد اداری یکی از موانع اصلی کارآفرینی است

موحدیان با بیان اینکه یکی از موانع اصلی پیش روی کارآفرینی، بروکراسی‌های متعدد اداری است، گفت: امیدواریم این بروکراسی‌ها که احتمالا گریبانگیر دستگاه‌های نظارتی هم باشد، هرچه زودتر به شرایط تسهیلگری تغییر یابد و موانع کارآفرینی برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» امروز(۱۶ آبان) در دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد اشاره‌ ای به اتفاقات روزهای اخیر در خلیج فارس داشت و اظهارکرد: استکبار جهانی گویا پایگاه عین‌الاسد را فراموش کرده که حال شرارت و شیطنت در آب‌های دریای عمان و خلیج فارس را دنبال می‌کند، البته این اقدام پلیدانه هم با برخورد جدی و قوت و قدرت نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روبرو شد که امیدواریم درس عبرتی برای استکبار جهانی و قدرت‌هایی باشد که پیوسته شرارت را دنبال می‌کنند.

 

رئیس شورای شهر مشهد با گرامیداشت روز ملی کیفیت، گفت: قریب به دو دهه است که مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌ها، به مقوله اقتصاد توجه جدی دارند و در این بین باید کیفیت‌ را هم مدنظر قرار داد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر رونق در تولید را دنبال می‌کنیم، مهمترین مسئله آن، مقوله «کیفیت» است؛ امیدواریم هموطنان ما خرید اجناس ساخت داخل را در دستورکار خود قرار دهند و از سوی دیگر، تولیدکنندگان هم به مساله کیفیت کالاهای تولیدی خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

موحدیان اشاره‌ای هم به پیش‌رو بودن هفته‌ جهانی کارآفرینی داشت و گفت: کارآفرینی، عبادت است و لذا به‌ عنوان شورای شهر، دقت و توجه کافی نسبت به کارآفرینان باید داشته باشیم؛ عزیزانی که در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی هستند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه یکی از موانع اصلی پیش روی کارآفرینی، بروکراسی‌های متعدد اداری است، گفت: امیدواریم این بروکراسی‌ها که احتمالا گریبانگیر دستگاه‌های نظارتی هم باشد، هرچه زودتر به شرایط تسهیلگری تغییر یابد و موانع کارآفرینی برطرف شود.

 

وی خاطرنشان کرد: شورای ششم در این خصوص، به‌ویژه مشاغل خرد و خانگی، با محوریت حاشیه شهر گام‌های جدی خواهد برداشت تا از این طریق در جهت توانمندسازی و کارآفرینی در نقاط محروم اقدامات موثری داشته باشیم.

 

موحدیان اشاره‌ای هم به پیش‌رو بودن بازگشایی مدارس در روزهای آتی داشت و گفت: در این خصوص و به منظور تامین و تضمین سلامت دانش‌آموزان، همه دستگاه‌ها باید اهتمام داشته باشند؛ شهرداری در بحث واکسیناسیون زحمات زیادی را متحمل شد و تلاش بی‌وقفه‌ای انجام داد که کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: امیدواریم پروتکل‌ها بیشتر رعایت شود و از سوی دیگر، مردم هم واکسیناسیون را بیش از پیش جدی بگیرند؛ مدارس هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دغدغه‌ خانواده‌ها را برطرف نمایند.

کد خبر 1113692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha