راه اندازی مرکز تحقیقات و ایده نگاری تخصصی بازیافت از نیازهای شهرداری شیراز است

فرخ زاده گفت: مرکز تحقیقات و ایده نگاری تخصصی حوزه ایمنی و بهداشت و بهینه سازی فرایند اقتصادی چرخه بازیافت مصوب شده و پیگیری و راه اندازی آن از ضرورت های پیش رو در شهرداری شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد فرخ زاده»، امروز (یکشنبه 16 آبان) از ارائه آموزش های تخصصی به پاکبانان شیرازی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: برای نخستین بار در کشور، آموزش های تخصصی و مهارت های ارتباطی و اجتماعی به تمامی پاکبانان شیرازی ارائه می شود.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در سازمان پسماند افزود: پس از اجرای این طرح تمامی پاکبانان شیراز، متناسب با سطح تحصیلات دوره های تخصصی بهداشت فردی و شهری و مهارتهای ارتباطی و زندگی، خلاقیت و نوآوری، مهارته ای روابط عمومی و سازمان دهی اجتماعی در بالا بردن سطح مشارکت‌های اجتماعی در محلات، کار تیمی، آموزش های ارتباطی و تشویقی برای تفکیک در مبدا و... را به عنوان پیش نیاز اشتغال در این شغل و به عنوان آموزش حین خدمت برای شاغلین خواهند دید.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: اجرای طرح اموزشی به پاکبانان در شیراز، سرمایه گذاری اجتماعی و تحولی بزرگ در سازمان پسماند شیراز است و عناوین آموزشی طرح در حال آماده سازی است.

وی با اشاره به بازدید از 2 سایت پسماند جمع آوری زباله «برمشور» و سایت جمع آوری نخاله های ساختمانی در «کیان آباد» بیان کرد: بررسی فراخوان شرکت های دانش بنیان برای ارائه طرح های بدیع با هدف استفاده از ظرفیت منحصر به فرد مواد اولیه سایت های زباله برای تبدیل به محصول پسماندهای قابل استفاده آغاز شده است.

فرخ زاده ادامه داد: از نظر متخصصین برای رفع بخشی از نیازهای اساسی به مصالح ارزان قیمت در شیراز استفاده خواهد شد و مذاکرات اولیه با مدیرعامل شهرک های صنعتی استان فارس انجام شده است.

وی تاکید کرد: مرکز تحقیقات و ایده نگاری تخصصی حوزه ایمنی و بهداشت و بهینه سازی فرایند اقتصادی چرخه بازیافت مصوب شده و پیگیری و راه اندازی آن از ضرورت های پیش رو در شهرداری شیراز است.

کد خبر 1113708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha