مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز در کمترین زمان برای صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند

اصنافی گفت: با برنامه ریزی لازم تمامی مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز باید در کمترین زمان ممکن نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (یکشنبه 16 آبان) در بازدید سرزده از شهرداری منطقه هفت شیراز گفت: خدمات رسانی به شهروندان شیراز باید در همه زمینه ها و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

شهردار شیراز افزود: با برنامه ریزی لازم تمامی مناطق 11 گانه شهرداری شیراز باید در کمترین زمان ممکن نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: باید از بروکراسی های اضافی و زائد در شهرداری جلوگیری و امور شهروندان تسریع شود و مسئولان و مدیران باید مردمی باشند و درهای اتاقشان باید بر روی مردم باز باشد.

«قاسم اکبری»، شهردار منطقه هفت شیراز نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات انجام گرفته در سطح منطقه، موارد و مشکلات موجود و پرونده هایی که نیاز به مذاکره حضوری با معاون شهرسازی و معماری و مدیر املاک داشت را با شهردار شیراز مطرح کرد که شهردار شیراز نسبت به رفع موارد و مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

خاطر نشان می شود در این بازدید، شهردار شیراز در دفتر شهردار منطقه هفت شیراز پذیرای شهروندان و مراجعه کنندگان بود و شخصا موضوعات و مشکلات آنان را شنید و دستورات لازم را صادر کرد.

کد خبر 1113731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha