بخشی از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به فارس به رفع مشکلات کمربندی شیراز اختصاص می یابد

ایمانیه گفت: در پی این سفر اعتباری برای رفع نقاط پر حادثه در نظر گرفته شد که بخشی از آن به رفع مشکلات کمربندی شیراز اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 16 آبان) در جلسه بررسی مشکلات کمربندی شیراز گفت: بلاتکلیفی کمربندی شیراز و رفع اختلافات شهرداری و راه و شهرسازی، موجب شده تا کمربندی شیراز برای سالها به مسیری خطر آفرین تبدیل شود و جان بسیاری را در اثر تصادف گرفته و یا منجر به معلولیت ناشی از تصادفات شود.

استاندار فارس افزود: باید تمامی راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت برای رفع مشکلات کمربندی جنوبی و غربی شیراز مورد توجه و بررسی قرار بگیرد و پیشنهادات کاربردی در قالب یک طرح در شورای ترافیک استان ظرف چند روز آینده به جمع بندی برسد.

وی اضافه کرد:  
در مصوبه قبلی شورای ترافیک استان، خط کشی، ایمن سازی و ایجاد دوربرگردان ها به عهده اداره کل راهداری و ایجاد کندروها و ساماندهی ورودی و خروجی ها به عهده شهرداری شیراز گذاشته شد.

استاندار فارس تاکید کرد: باید این مصوبه مجددا مورد بررسی قرار گرفته و تا اوایل هفته آینده به شهرداری و راه و شهرسازی برای اجرا ابلاغ شود.

ایمانیه ادامه داد: کمیته ‌ای متشکل از نماینده راه و شهرسازی، شهرداری و دفتر فنی استانداری فارس با در نظر گرفتن مباحث حقوقی شامل تملک ها، برآورد هزینه اجرا و ایمن سازی کل کمربندی نظرات نهایی تشکیل خواهد شد و اگر پیش بینی های لازم صورت گرفته باشد کمربندی شیراز به شهرداری واگذار شود.

وی با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به استان فارس گفت: در پی این سفر اعتباری برای رفع نقاط پر حادثه در نظر گرفته شد که بخشی از آن به رفع مشکلات کمربندی شیراز اختصاص می یابد.

کد خبر 1113738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha