آمار مبتلایان به کرونا در لرستا به ۱۹۲ هزار و ۹۱۸ نفررسید

کوشکی با اشاره به ابتلای ۹۰ لرستانی به بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته سه لرستانی دیگر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مریم کوشکی» امروز(16 آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار داشن: طی 24 ساعت گذشته 90 بیمار جدید مبتلا به کووید  شناسایی شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان لرستان به ۱۹۲ هزار و 918 نفر افزایش یافته است.

 

وی اظهار داشت: هم اکنون 355مبتلا یا بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان بستری و در حال درمان هستند.

 

کوشکی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته سه لرستانی دیگر قربانی کووید 19 شده اند، خاطرنشان کرد: تاکنون 2 هزار و608 لرستانی به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

وی اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت کرونایی شهرستان‌ های ازنا، چگنی، سلسله، دلفان، الیگودرز و رومشکان زرد، خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت و دورود نارنجی و پلدختر قرمز می باشد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت کرونایی شهرستان‌ های ازنا، چگنی، سلسله، دلفان، الیگودرز و رومشکان زرد، خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت و دورود نارنجی و پلدختر قرمز می باشد.

 

کوشگی افزود:با توجه به افزایش موارد بستری و احتمال شروع پیک ششم کرونا در لرستان وجود دارد و رعایت پروتکل های بهداشتی  و دوری از تجمعات از سوی مردم ضروری است.

کد خبر 1113758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha