فعالیت ۶۲مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در مازندران

معافی از فعالیت ۶۲مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در مازندران خبر داد و گفت: تمام فعالیت های دانش آموزی و فعالیت های مشارکتی دانش آموزان در کل استان با رصد و هماهنگی این مرکز در بخش‌های فرهنگی، آموزشی و ... انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «میثم معافی» امروز(۱۶آبان) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به منظور رسیدگی به امور دانش‌آموزان نیازمند با هدف نهادینه ساختن فرهنگ انفاق و نیکوکاری ایجاد می شود، اظهار کرد: این مراکز با هدف تسریع و تسهیل در امور خدمت‌رسانی به مددجویان در بخش‌های فرهنگی ایجاد شده است.

 

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران به وجود 15 مرکز نیکوکاری حوزوی اشاره و تصریح کرد: آموزش و تولید قدرت فرهنگی برای نیازمندان با پشتیبانی حوزه های علمیه از جمله اهداف ایجاد این مراکز است.

 

 

معافی با بیان اینکه به منظور حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و کم‌برخوردار شهرستان ها با همکاری مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی لوازم کمک آموزشی همانند تبلت دانش آموزی تامین و توزیع شد، گفت: در هفت ماهه سال‌جاری ۹میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی استان به نیازمندان کمک شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰درصدی داشته است.

 

 

وی به فعالیت 33 مرکز نیکوکاری در تمامی ادارات آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: آموزش خانواده در بخش های بصیرتی، حقوقی، کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، مشاوره و... از جمله فعالیت های مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان است.

 

 

معافی به ایجاد مراکز نیکوکاری مدادرنگی ویژه دانش آموزان استان اشاره کرد و افزود: تمام فعالیت های دانش آموزی و فعالیت های مشارکتی دانش آموزان در کل استان با رصد و هماهنگی این مرکز در بخش‌های فرهنگی، آموزشی و ... انجام می‌شود و این مرکز تنها مرکز نیکوکاری در استان است.

 

 

وی با بیان اینکه پشتیبانی تحصیلی نیز یکی از اقدامات مراکز نیکوکاری فرهنگی امداد است، یادآورشد: با توجه به شیوع کرونا و آسیب دیدن مشاغل در آستانه بازگشایی مدارس برای حمایت از دانش آموزان نیازمند و کمک به ادامه تحصیل آنها به همت مراکز نیکوکاری فرهنگی بسته های کمک آموزشی برای دانش آموزان تهیه و توزیع شد.

 

کد خبر 1113763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha