۲ تن گوشت قربانی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: حدود ۲ تن گوشت قربانی به همت فعالان کانون های مساجد استان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حدود 2 تن گوشت قربانی به همت فعالان کانون های مساجد استان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این گوشت قربانی به همت موسسه حضرت خدیجه (س) شهر مقدس قم، برنامه تلویزیونی «سمت خدا» تهیه و به همت فعالان کانون های مساجد در سطح استان اردبیل توزیع شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این نهمین مرحله از توزیع گوشت در سطح استان اردبیل است که به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت اهدا می شود.

 

سقاء خاطر نشان کرد: این گوشت اهدایی در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد، سرعین و نمین در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: تاکنون فعالان کانون های مساجد در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برای حمایت و کمک به خانواده های بی بضاعت با مشارکت خیرین بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه توزیع کرده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان افزود: همه این فعالیت های جهادی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت می گیرد.

 

سقاء اضافه کرد: جهاد همدلی برای کمک به این خانواده ها همچنان ادامه دارد و تلاش می کنیم تا خانواده ای بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

 

کد خبر 1113767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha