پیام تسلیت مسئولان به نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت مادر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در پی درگذشت حاجیه خانم سیده آفتاب جعفری  (حسینی) والده شهید سید خداداد حسینی و خواهر شهید سید ابوطالب موسوی همچنین والده مکرمه آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج اقشار مختلف مردم و مسئولان پیام‌‌های تسلیتی صادر کردند.

 

***آیت الله «سید شرف الدین ملک حسینی»، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت مادر نماینده ولی فقیه در این استان را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است؛
«بسم الله الرحمن الرحیم»
«انالله و انا الیه راجعون»
محضر شریف جناب آیت الله آقای سید نصیر حسینی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مکرم دام عزّه
بعد الحمد و صلوة درگذشت مخدّره محترمه والده مکرمه موجب تالّم خاطر گردید.
بانویی که تربیتش در خانه‌ای بود که شهید از آن پا گرفت و خود شهیدی تقدیم به مکتب جدش رسول اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) نمود و این حکایت از شخصیت ایمانی آن مرحومه دارد.
این ضایعه مولمه را به حضرتعالی و سایر بستگان تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال علوّ روح و مغفرت واسعه برای آن سیده ام الشهید و اخت الشهید و صبر و شکیبایی قرین پاداش نیکوی الهی برای حضرتعالی و بازماندگان مسئلت می‌نمایم.
حشر‌ها الله مع جدتّها الصدیقة المطهرة سلام الله علی‌ها

 

 

***در پی درگذشت ام الشهید سید خداداد حسینی و همچنین مادر نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام تسلیت خطاب به آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج آمده است.

درگذشت اسوه صبر و ایثار، مرحومه مغفوره حاجیه خانم سیده آفتاب جعفری مادر شهید والامقام سید خداداد حسینی و خواهر شهید سید ابوطالب موسوی از دلاوران دوران دفاع مقدس موجب تأثر و تألم شد.

به راستی که مادران مؤمنه شهداء عزیزترین هستی خود را در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع)، در راه دفاع از ارزش ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی بیت مکرم و مردم شهیدپرور استان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه و همجواری با فرزند و برادر شهیدش و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسئلت دارم.

 

 

***********************************
سردار «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی استان در پیامی درگذشت والده گرامی آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
برادر عزیز و ارزشمند، حضرت آیت الله «سید نصیر حسینی» با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت مادر مهربان و مومنه تان را از طرف خود و تمامی همکاران فرماندهی انتظامی استان تسلیت عرض می نمایم.
بدون شک زحمات ارزشمند این مادر فداکار در راستای تعلیم و تربیت فرزندانی صالح و خدمتگزار به جامعه موجب سعادت ابدی و همجواری با ائمه معصومین(علیهم السلام) و بهره مندی از عنایات خاصه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خواهد بود.
 
اینجانب از درگاه خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و برای حضرت عالی و بازماندگان معزا صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی

 

***********************************
بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ وَیَبْقَى‏ وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلاَلِ وَالْإِکْرَامِ
 
حضرت آیت الله سید نصیر حسینی
نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم یاسوج
 
خبر درگذشت بانوی مومنه، والده ماجده جنابعالی، مادر شهید سید خداداد حسینی و خواهر شهید سید ابوطالب موسوی که عمر بابرکت خود را صرف تربیت فرزندانی صالح، مجاهد و فاضل نمود، موجب تاثر و تالم شد.
 
صبر و شکیبایی و استقامت مادران شهدای گرانقدر که پاره های تن خود را در راه رضای پروردگار و عزت و سربلندی اسلام و انقلاب تقدیم کرده اند، قابل وصف نیست و سیره مادران بافضیلت شهدا برای همیشه الگو و الهام بخش زنان این سرزمین خواهد بود.
 
اینجانب درگذشت این مادر فداکار و مومنه را خدمت حضرتعالی و همه اقارب و بستگان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن مرحومه مزید رحمت، غفران و علو درجات مسئلت می کنم.
امیدوارم خداوند سبحان، والده مهربان و فداکارتان را با مادر سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرزند و برادر شهیدش محشور فرماید و به حضرتعالی و خانواده محترم و همه منسوبین، صبر، اجر، شکیبایی و سلامتی عنایت کند.
 
سید جواد خاضع

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

 

******استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت والده نماینده ولی فقیه در این استان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
 
انالله و انا الیه راجعون
 
رحلت به سوی عرش الهی، سفر از خاک است تا ملکوت و آغاز دوره جدید زندگی، مرگ حتمی و قطعی است، لذا مرگ با عزت و سفر با کوله بار تقوی و پرهیزگاری لبیک حقیقی به دعوت حق متعال است.
 
ارتحال ام الشهید، والده گرانقدر حضرت آیت الله حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج را به محضر ایشان، بیت مکرم و انساب ارزشمند صمیمانه تسلیت عرض نموده، برای آن بانوی مخدره، شایسته و موصوف به صفات پسندیده اخلاقی و اعتقادی، رحمت و مغفرت الهی آرزومندم.

 

 

***فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت مادر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل و حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»


حضرت آیت‌الله «سیدنصیر حسینی»


نماینده معزز ولی فقیه دراستان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه محترم شهر یاسوج

سلام علیکم 

خبر درگذشت بانوی مومنه، والده مهربان جنابعالی، مادر شهید سید خداداد حسینی و خواهر شهید سید ابوطالب موسوی که عمر بابرکت خود را صرف تربیت فرزندانی صالح، مجاهد و فاضل نمود، موجب تاثر و تالم شد.

مجاهدت این مادر گرانقدر در تربیت فرزندانی مومن و فداکار، تحت آموزه های قرآن کریم و مکتب سرخ شهادت امام حسین(ع)، برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

اینجانبان درگذشت این مادر فداکار را به مردم شهیدپرور استان و خانواده‌های محترم معزا تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال، علو درجات آن مرحومه و همنشینی با فرزند و برادر شهیدش را مسئلت داریم».

 

 

***مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد، درگذشت والده مکرمه امام جمعه یاسوج را تسلیت گفت.

حجت الاسلام محمد جواد جعفری مهر، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد، درگذشت حاجیه خانم جعفری (حسینی) والده شهید سید خداداد حسینی و خواهر شهید سید ابوطالب موسوی و والده مکرمه حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

سلام علیکم بما صبرتم

درگذشت بانوی وارسته و پارسا والده ماجده،ام شهید، اخت شهید، طاب ثرا ها را به جنابعالی و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض می کنیم. رضوان الهی و درجات برای آن فقیده سعیده و سلامت و صبر و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای حضرتعالی و بازماندگان محترم از خداوند منان و مهربان خواهانیم

 

 

***«حسن نگین تاجی»، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ارسال پیامی این ضایعه ی مؤلمه را به نماینده مقام معظم رهبری در استان، تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

محضر حضرت آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه محترم شهر یاسوج

 کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

 گل ها بوی شان را از عطر مادر می‌گیرند، و چه خوش ان باشد که؛ مادری مؤمن و پاکدامن، ام الشهید باشد و در راه اسلام از ایثار جان فرزندش دریغ ننماید و در دفاع از ایران و اسلام، جان زیبای خویش را فدا نماید.

 نیک می‌دانم؛ مادری که از سلاله ی پاکان و در مکتب او پرورش یافتگانی چون شهید «سید خداداد حسینی» و جناب عالی که منبع فضل و کرامت، و فقه و مجاهدت در راه اسلام و مسلمین هستید، در مرتبه اعلاء علیین و در نزد جده اش حضرت فاطمه زهرا سلام اللّه علیها رو سفید و سربلند است ، قرار دهد.

 خاموش شدن این شمع نورانی را خدمت خانواده محترم جناب عالی تسلیت عرض نموده، و از خداوند یکتا رفیع درجات آن بزرگوار در بهشت اعلاء و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برای تان و طول عمر همراه با سلامتی و حسن عاقبت خواهانم.

خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود:

 و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون.

 خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی علیه السلام و بانویش حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل و اجر عظیم، عنایت فرماید.

 

***مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درگذشت مادر سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

متن پیام محمدعلی پیرسبزی به شرح زیر است:

 

 

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید نصیر حسینی

نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج

سلام علیکم


با نهایت تأسف، مصیبت درگذشت والده گرامی تان، موجب اندوه و تأثر فراوان گردید، بی شک غم از دست دادن مادر، جانکاه و دشوار است لکن در سایۀ توکل، تمسّک ذات اقدس الهی، لطف، کرم و هدیۀ صبوری او، آرامشی برای دل های داغدار فراهم خواهد شد.

ضمن عرض تسلیت محضر جنابعالی و خانواده محترم، از خداوند سبحان، غفران الهی و علو درجات برای آن فقیده سعیده، شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان بویژه حضرتعالی را از خداوند منان آرزومندم.

 

مراسم تشییع و خاکسپاری والده شهید سید خداداد حسینی و همچنین والده امام جمعه شهر یاسوج امروز یکشنبه ۱۶ آبان ساعت ۱۴ در آرامستان محمد آباد روستای نره‌گاه برگزار می شود.

کد خبر 1113771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha