اجرای۲۴ مرحله طرح «همدلی» در ۷ ماه اول سال/ اعطای بیش از ۲ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به محرومان

حجت‌الاسلام حسین‌زاده با اشاره به اجرای ۲۴ طرح «همدلی» از سوی مسجد جامع نظام مافی در سال جاری، گفت: در هفت ماه نخست سال ۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان اعطا شد.

حجت الاسلام «سید محمدتقی حسین زاده»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای ۲۴ مرحله طرح «همدلی» از سوی مسجد جامع نظام مافی در طول 7 ماهه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: این مراحل در ادامه ۴۷ مرحله همدلی سال ۹۹ و از همدلی شماره ۴۸ آغاز شد.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی (واقع در بلوار ‌آیت الله کاشانی) با اشاره به کمک رسانی های صورت گرفته به محرومان از ابتدای سال تاکنون، بیان کرد: در مرحله ۴۸ طرح «همدلی»، ۱۱۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی به ارزش ۲۲ میلیون تومان میان اقشار محروم توزیع شد. همچنین، در مرحله ۴۹ طرح «همدلی»، هفت راس گوسفند به ارزش ۲۲ میلیون تومان ذبح و میان محرومان توزیع شد.

 

 

 

 

حجت الاسلام حسین زاده به طرح «همدلی ۵۰» اشاره کرد و افزود: طبخ غذا برای نیازمندان به ارزش ۵۰ میلیون تومان در این طرح انجام شد، همچنین در «همدلی ۵۱» حواله نان به ارزش ۳۰ میلیون تومان توزیع شد و ۱۱۰ سبد کالا هم به ارزش ۶۶ میلیون تومان در طرح «همدلی ۵۲» توزیع شد.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی با اشاره به دیگر برنامه های کمک رسانی این مسجد گفت: در طرح«همدلی ۵۳» ،«همدلی ۵۴» و «همدلی ۵۵» سبدکالا به ارزش ۲۵ میلیون تومان، ۱۰۰ سبد کالا به ارزش ۵۰ میلیون تومان و ۱۱۰ سبد کالا به ارزش ۵۵ میلیون تومان به محرومین اهدا شد.

 

 

 

 

وی با اشاره به طرح های همدلی«56، 57، 58، 59،60» گفت:واریز 56 میلیون تومان از محل فطریه، اهدای 100 سبدکالا به ارزش 50 میلیون تمان،ذبح 30 راس گوسفند به ارزش 94 میلیون تومان، حواله نان به ارزش 30 میلیون تومان و اهدای 100 سبد کالای دیگر به ارزش 50میلیون تومان از دیگر کمک های مومنانه ای است که به همت این مسجد صورت گرفته است.

 

امام مسجد جامع نظام مافی همچنین به طرح های همدلی«61،62،63 و 64» هم اشاره و خاطرنشان کرد: پرداخت قرض السحنه به مبلغ 793میلیون تومان، توزیع110 سبدکالا به ارزش 33 میلیون تومان ،ذبح 26 راس گوسفند به ارزش 99 میلیون تومان و  توزیع110 سبد کالا به ارزش 55 میلیون تومان در این طرح ها انجام شد.

 

 

حجت الاسلام حسین زاده در مورد طرح های همدلی«65،66،67،68،69،70،71» گفت: پرداخت وام قرض الحسنه به مبلغ 720 میلیون تومان،ذبح 60 راس گوسفند به ارزش 185 میلیون تومان،پرداخت کمک هزینه تحصیلی به 72 دانش آموز(هر محصل 313 هزار تومان)،پرداخت بدهی نیازمندان به مبلغ 33 میلیون تومان، حواله نان به ارزش 30 میلیون تومان و توزیع 100 سبد حمایتی به ارزش 60 میلیون تومان و تهیه جهیزیه برای یک نوعروس و تازه داماد به ارزش 40 میلیون تومان در قالب این طرح های همدلی صورت گرفت.

 

 

وی تصریح کرد: در مجموع در طرح های همدلی انجام شده در هفت ماه گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان سبد کالا و دو میلیارد و 410 میلیون تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان توزیع گردیده است.

 

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی گفت: علاوه بر کمک رسانی به محرومین تحت پوشش، ما سال گذشته به زلزله زدگان سی سخت نیز خدمت رسانی نمودیم، به طوری که یک خانواده که به دلیل زلزله سرپناهش را از دست داده بود، به همت خیرین توانستیم110 میلیون تومان برای ساخت منزل آنها هزینه کنیم و امسال نیز با کمک های جمع آوری شده 60 میلیون تومان برای تکمیل آن خانه اختصاص دادیم.

 

کد خبر 1113773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha