راه‌اندازی شورای بهداشت در مدارس و استمرار کمک‌های مؤمنانه

فرماندار شهرستان قرچک گفت: شورای بهداشت در مدارس و استمرار کمک‌های مؤمنانه راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در قرچک به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضا برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک  در این جلسه گفت: ما موظفیم شرایط را برای تسهیل واکسیناسیون ایجاد کنیم، بنابراین لکه‌گیری واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در روستاهایی که عمل تزریق واکسن به جامعه هدف آن بطور کامل انجام نشده، با تشکیل تیمی متشکل از شبکه بهداشت، سپاه، شهرداری، بخشداری مرکزی و سایر ادارات انجام خواهد شد.

وی افزود: واکسیناسیون جمعی، تنها راهی است که می‌تواند پاندمی کرونا را کنترل کرده و جلوی مرگ‌ومیر انسان‌ها را بگیرد، تقاضا داریم مردم اطلاعات خود را از منابع موثق بگیرند، عده‌ای با ارائه اطلاعات غلط و بی‌اساس مردم را گمراه می کنند.

خطیبی ضمن اشاره به لزوم آگاه سازی همشهریان در رعایت موارد بهداشتی اظهار داشت: ادارات فرهنگی با تهیه محتوای مناسب، لزوم اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا را برای همشهریان تبیین کنند.

فرماندار قرچک بازگشایی مدارس را اتفاقی خوب از نظر آموزشی برای دانش آموزان و والدین دانست و بیان داشت: با توجه به بازگشایی تدریجی مراکز آموزشی، شورای بهداشت در تمامی مدارس راه‌اندازی می‌شود تا بر موارد مهمی از قبیل رعایت فاصله‌گذاری، گندزدایی محیط آموزشی، تهویه مناسب و استفاده از ماسک نظارت شود.

وی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی مناسب، کمک‌های مؤمنامه ادارات حمایتی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر به اقشار آسیب دیده از کرونا استمرار یابد.

کد خبر 1113806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha