عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران ۱۴درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سرپرست سایت پتروشیمی دهلران گفت: خوشبختانه با تلاش و استفاده از توان مهندسین داخلی عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران ۱۴درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مصطفی درگاه» در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام و بازدید از سایت پتروشیمی دهلران، اظهار کرد: عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران در سال  97با سرمایه گذار صندوق بازنشستگی وزارت نفت فعالیت خود را شروع کرده است

 

وی تصریح کرد:خوشبختانه در حال حاضر 555نفر در این پروژه مشغول به فعالیت هستند  که 75درصد آنها را نیروی های بومی تشکیل می دهد.

 

درگاه یادآور شد: آموزش نیروهای تخصصی از منطقه و شهرستان، استفاده از نیروهای مامور به خدمت و پیگیری آموزش در فنی و حرفه ای و مراکز آموزش عالی از دیگر راهکارهاست که برای جذب نیروی بومی در دستور کار قرار دارد.

 

مدیر سایت پتروشیمی دهلران گفت: هدف از طراحی و ساخت این طرح پتروشیمی تکمیل زنجیره ارزش و استفاده از گازهای همراه نفت جمع آوری شده از طرح NGL 3100 برای تولید محصولات پتروشیمی و پلیمری همچون اتیلن، پروپیلن و سایر محصولات پتروشیمی و پلیمری است.

 

وی افزود: با بهره برداری از این طرح سالیانه 629هزار تن در سال اتیلن 143هزار تن پروپیلن، 43هزار تن بنزین پیرولیزو6هزار تن نفت سنگین تولید می شود

 

مدیر تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این دیدار اظهار کرد: تامین اجتماعی همواره به دنبال خدمت به فعالین اقتصادی و تولیدی است.

 

«سهیلا ملکشاهی» افزود : یکی از برنامه های که اداره کل تامین اجتماعی استان دنبال می کند حضور در بین فعالین اقتصادی و تولید کنندگان است  تا با تعامل مشکلات و موانع آنها برابر قانون مرتفع شود.

 

 وی گفت: بدون شک پیمانکاران مشکلاتی و موانع در مسیر دارند که قطعا ما با ارائه راهکار قانونی تلاش خواهیم کرد مشکلات آنها را حل کنیم.

 

ملکشاهی تصریح کرد: توجه به مشکلات کارگری، پرداخت بیمه کارگران در شرایط سخت زیان آور موضوعی مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

مدیرکل تامین اجتماعی به خدمات غیر حضوری اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰که یکی از طرح های موفق سازمان است سبب شده  ۳۰ خدمت پرتردد در شعب باعث کاهش حداقل ۷۰ میلیون بار مراجعه به شعب تامین می شود.

 

وی  خاطرنشان کرد: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا آوزش های لازم به واحد های اداری و حتی کارگران جهت بهره مندی از خدمات غیر حضوری به صورت الکترونیک به از طریق تلفن همراه بدون نیاز به شعب تامین اجتماعی آموزش لازم ارائه بدهد.

کد خبر 1113821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha