غفلت از ساخت و سازها به شیوه معماری اسلامی

فرهادی گفت: غفلت از ساخت و سازها به شیوه معماری اسلامی، از دغدغه های مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد فرهادی» امروز (۱۸ آبان) در جلسه اعطای احکام اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان استان، اظهارکرد: توجه به تکنولوژی های روز و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی از مهمترین مواردی است که باید در رأس امور قرارگیرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی در خصوص اتفاقات مثبت دوره هشتم، مواردی از جمله پیشگام بودن سازمان نظام مهندسی در اقدامات متعدد که سبب شده از سایر استان ها پیشقدم باشیم را باعث افتخار دانست.

 

به گفته وی؛ یکی از ثمرات دوره هشتم، تعاملات سازنده و ارزنده بین سازمان و ارکان اداری استان و مردم بود.

 

وی با بیان این که در هیئت مدیره های مختلف بعضی اهداف مغفول مانده و کمتر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: این موضوع در حوزه شهرسازی و معماری نه تنها در خراسان جنوبی بلکه در کل کشور مورد غفلت واقع شده است.

 

فرهادی ضمن ابراز تأسف در این زمینه، متذکر شد: آیا ما واقعاً در این حوزه برای نسل های آینده از خودمون چیزی به یادگار خواهیم گذاشت؟

 

رئیس هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره های نظام مهندسی در ابتدای این نشست، گزارشی درخصوص شرایط و نحوه برگزاری انتخابات ارائه کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک از پیشنهاداتی بود که به نتیجه رسید و از ۲۸ نفر کاندید بر اساس شرایط ۱۴ نفر در روند رأی گیری قرار گرفته و طبق قانون ۹ نفر منتخب هیئت مدیره شدند.

 

ولی پور انتخابات دوره نهم را از سالم ترین انتخابات نسبت به نحوه رأی دهی در دوره های قبل اعلام نمود.

 

شایان ذکر است؛ در پایان این جلسه، احکام اعضای هیئت مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعطا شد.

کد خبر 1113925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha